Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv betatester og få 6 mdr gratis online backup

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg søger nogle friske Aminoere, der som de første kunne tænke sig at afprøve min online backup-service inden det frigives til alle andre. Når det er gennemtestet, starter en periode med 10 GB fri plads i 3 mdr og som tak for hjælpen (og lokkemiddel ;-) ) tilbydes I yderligere 3 mdr derefter.

Din opgave som betatester er principielt blot at bruge servicen og hvis du støder på fejl, mangler, uhensigtmæssigtheder, etc. så at rapportere det, så det kan udbedres. Desuden er du mere end velkommen til at komme med forslag til forbedringer og andet feedback. Med servicen menes backupklienten, hjemmesiden og den administrationsdel, der følger med abonnementet.

Er du interesseret, så send mig en PM eller skriv til support(xx)bzcure.dk og jeg sender et link til installationssoftwaren.

2 GB Gratis Online Backup på www.bzcure.dk
Be secure with bzcure.

Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kører betatest, så skulle der være nogle, der ikke kom med i første ombæring er der er stadig mulighed for interesserede at blive betatester. Smile

2 GB Gratis Online Backup på www.bzcure.dk
Be secure with bzcure.

Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det ved at være sidste chance, hvis der skulle være nogen, der kunne tænke sig at blive betatester. Version 0.9.3 er netop frigivet til betatestere og om alt går vel vil den offentligt tilgængelige version være baseret på denne.

Forventet release er omkring den 15. oktober, så det kan stadig nås at tilmelde sig som tester og dermed få glæde af de 6 gratis måneder som beskrevet ovenfor. Vent ikke - tilmeld dig idag! Wink

2 GB Gratis Online Backup på www.bzcure.dk
Be secure with bzcure.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)