Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Banklån

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Er dette scenarie muligt???

Jeg har en kassekredit på 25.000 kr som jeg har brugt + 5000kr i lån hos sydbank + ca.70.000kr i su-lån.
 
Jeg er i arbejde og tjener 15.000 kr udbetalt, jeg skal være selvstændig og skal i alt bruge 200.000kr, jeg har en opsparing på ca. 80.000kr, hvis jeg tager i min bank og fortæller at jeg vil låne 120.000 kr hvad tror i de siger til det, prøv at gæt, og giv en tilbagemelding......
Svaret får i næste uge, hvor jeg skal snakke med mine to banker sydbank og danske bank....
Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Afhængig af dit private forbrugsmønster vil det sagtens kunne lade sig gøre. Ellers vil jeg sgu skifte bank...

Hvis det er et aktiv du skal have finansieret, så kigger vi da også gerne på sagen i Krone Kapital... ;o)
 
/Jakob
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob og tak for dit svar,

Jeg er allerede momsregistreret og er småt kommet igang med nogle gode og kendte kunder, jeg skal bruge pengene på at opbygge varelager/kontor og en varevogn.
 
Hvis du har tid og kan tilbyde et lån på fornuftige vilkår, er jeg interesseret i at snakke med dig.
Jeg har et meget lave faste udgifter...
 
Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Varebilen vil helt klart være en fordel for dig at lease. Af følgende grunde:

- Du sparer tinglysningomkostningerne (Krone Kapital ejer bilen i leasingperioden og det er derfor ikke nødvendigt at tinglyse pant som ved alm. lån)
- Du kan få benzin/diesel-kort med stor rabat på brændstof (ex. 1 kr. pr. liter diesel - bliver til mange penge pr. md., hvis bare du kører lidt)
- Du skal ikke udlægge/finansiere momsen ved købet af bilen (hvis du er halvårsafregnet kan det jo være i en lang periode)
- Hvis der er tale om en ny varebil vil du kunne få gavn af en lavere anskaffelsespris pga. vores flådeejerrabatter
 
Varelager vil være absolut bedst at finansiere på en løbende kredit, som svinger med lagerværdien - men den slags gør vi desværre ikke i... Der kan jeg anbefale Sparekassen Lolland, som er en af vores ejere, og har afdelingskontor samme sted som os - i Køge.
 
Du er meget velkommen til at ringe til mig - du kan finde vores nummer på www. kronekapital.dk
 
/Jakob
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)