Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Franchise-butikker stormer frem

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant artikel!

Ved nogen om det er nemmere at få finansieret en butik, restaurant etc. hvis det er et franchise ?
 
mvh Carsten
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bestemt min overbevisning.

Søger du en franchise forretning da :-) ?
 
Mvh
Lars
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/21/2006 9:10:27 PM Forfatter: Dino

Det er bestemt min overbevisning.

Søger du en franchise forretning da :-) ?
 
 
Nej, men jeg synes at det er en spændende måde at drive virksomhed på. Det kan måske godt være meget styret af franchisegiveren, men som regel er det jo gennemprøvede koncepter som folk i bred almindelighed har kendskab til.
 
Det kunne da være interessant hvis der kom lidt mere liv i denne del af Amino debatten...
 
mvh Carsten
 
 
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :
 Måske kan i få nogle gode ideer på
 
 
som i det hele taget har tonsvis af forretningsideer. Men det er jo nogle af de store og sikkert også dyre franchise som ligger på top 10.
 
Måske skulle man gøre som nedenstående dansker, som ser ud til at finde nogle mindre kendte franchise (jeg kendte dem i hvert fald ikke) Og nu åbner de den ene butik efter den anden.
 
 
 
Hilsen Anetmar
 
 
 
Dato: 4/20/2006 1:47:26 PM Forfatter:Thor Larholm
..På få år er antallet...tredoblet ... Franchise-butikkerne i Danmark omsætter for mindst 55 milliarder kroner...
Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er også min erfaring, at det er nemmere at skaffe kapital som franchisetager end hvis man selv har "opfundet" sit forretningskoncept. Da vi skulle starte vores første franchisetager op (i udlandet) lagde hans pengeinstitut vægt på, at han kom ind i et færdigt koncept (selvom han stadig var den første og var de udemærket klar over).
 
Jeg tror at det for vores vedkommende også handlede om, at han var klar til at drive webshop og fysisk butik med 3.500 varer allerede 8-10 uger efter aftalen var underskrevet. Skulle han have startet fra bunden med lignende forretningskoncept ville han først være klar et års tid senere.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)