Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo: 500,- | Hjemmeside: 1.500,- | Visitkort: 200,-

Side 3 ud af 8 (80 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm var det et nej til et link med et galleri i???    hvad for et galleri bruger i?   noget i selv laver ???

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange muligheder. Evt. beskriv hvad du har brug for.

Mvh
Brian 

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 8. Oct 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun sige - undgå Troels og Getdesign!

Efter en god opstart - indtil der blev betalt for design af logo, visitkort og hjemmeside -  er det i praksis umuligt at komme i kontakt med Troels. Prøv selv at ringe til hans tlf. - du ryger direkte på tlf. svarer.

Mine oplevelser svarer fuldstændigt til det andre har oplevet med Trofo.dk.

http://www.amino.dk/forums/t/25071.aspx

http://www.amino.dk/forums/t/19883.aspx

http://www.trustpilot.dk/review/www.trofo.dk

Så når du læser dette Troels - Jannes Klip har hermed annuleret ordren.
Jeg forventer at du tilbagebetaler pengene absolut snarest. ellers bliver du meldt til politiet.

 

Tilmeldt 26. Jul 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Nåede desværre ikke at læse din mail igår, pga jeg lå syg.

Men synes lige hele forløbet skal ud - du har nemlig glemt en masse ting.

- Lasse bliver kontaktet af en af vores konsulenter i slutningen af august måned
- Lasse vender tilbage med i september med svar at man ønsker at bestille produkter hos GetDesign.dk, hvorefter vi sender en faktura til ham
- Denne bliver først betalt ugen efter, vi går derefter igang med opgaven.
- Dog er alle opgaverne blevet en til en haste-sag!
- Tre dage senere modtager Lasse en masse udkast til det ønskede logo
- Dagen efter modtager vi tilretninger til logoet
- Få dage senere kommer der nye udkast til Lasse, dog har Lasse også sendt en klage over den lange svartid
- Dagen efter kommer der nye tilretninger fra Lasse
- Få dage senere (i starten af oktober) får Lasse logo udkast - dog har Lasse lige pludselig givet en deadline samt klager over at han ikke kan kontakte os telefonisk (hvilket også står på vores hjemmeside at man ikke kan)
- Dagen efter (7. oktober) kommer nye tilretning
- Dagen efter (igår) klager Lasse over at han ikke har fået nye udkast samt truer med at skrive negativt om os overalt på nettet, hvis han ikke har udkast inden dagen er omme. Desværre er undertegnet syg, og ser først mailen hertil morgen. 
- Vi når ikke at sende nye udkast til Lasse hertil morgen idet han har annulleret ordren igår og allerede lagt de første negative kommentarer ud.

Vi har valgt at acceptere Lasse's annullering og har tilbagebetalt hele beløbet igen til trods for visitkort, hjemmeside var pågyndte samt logo næsten færdiggjort.

Vi er selvfølgelig kede af denne situation da den kunne være indgået.
Vi har gjort alt for at speede hele processen op, og gjort Lasse opmærksom på at vi ikke kan kontaktes per telefon - som også står nævnt på vores hjemmeside. Dog har vi svaret på emails hver gang han har skrevet .

Vi ønsker ikke at hænge Lasse ud, men blot fortælle hele forløbet. Da vi ikke selv ønsker at blive hængt ud på den måde det er gjort - især ikke når historien usand.

1. Vi har hele tiden skrevet til Lasse per mail og svaret på alle hans breve.
2. Flere gange nævnt overfor Lasse at vi ikke har telefon. Og nævner at dette står også på vores hjemmeside.
3. Vi har lavet mange udkast til Lasse med en del tilretninger allerede. Samt allerede påbegyndt hjemmeside og visitkort - efter at logodesign var ved at være færdig.

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Er "Jannes Klip" og Lasse den samme person, eller det er måske Lasse der har bestilt noget til "Jannes Klip"?

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Tilbyder min hjælp til uvisse kunder , som er nervøse !

Er du kommet i en presset situation pga. ovenstående (hvis de argumnter holder fast) og har problemer med din hjemmeside ? Lad os fx backe den op og sikre du har de rettigheder du skal have

Kontakt mig, og jeg kigge på sagen eller få noget sparing/videre udvikling.

 

Note : Jeg ved ikke om forfatteren af tråden er reel eller ej, men tilbyder ovenstående.

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

@Granhold > USMAGELIGT

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

getdesign:

- Få dage senere (i starten af oktober) får Lasse logo udkast - dog har Lasse lige pludselig givet en deadline samt klager over at han ikke kan kontakte os telefonisk (hvilket også står på vores hjemmeside at man ikke kan)

Bare et godt råd. Alle forventer at de kan få fat i deres leverandør via telefon. Hvis du/I vil undgå at starte forfra med alle de samme problemer som med Trofo, Så skriv det med store fede typer på forsiden, så ingen kan være i tvivl ;o)

Alternativt kunne I jo være professionelle og så tage telefonen i stedet ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 26. Jul 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse og Jannes Klip er samme person...

Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Granholm: Jeg har tidligere haft indvendinger mod dine foretningsmetoder. Ikke så meget på grund af dine priser - dem står det dig naturligvis frit for at sætte som du ønsker.

Det er snarere din tendens til at benytte enhver lejlighed til at snylte på "kollegers" indlæg for at promovere dine egne ydelser. Det være sig i form af nedladende kommentarer om deres tilbud eller som her fuldstændig utilbørlig indblanding på usmageligste vis. De fleste gange lykkes det mig at trække på skuldrende, men denne gang er jeg nødt til at udbryde i et hovedrystende: "fy for fa....!"

Thomas

E-købmand af guds nåde

Side 3 ud af 8 (80 indlæg)