- Lasse bliver kontaktet af en af vores konsulenter i slutningen af august måned
- Lasse vender tilbage med i september med svar at man ønsker at bestille produkter hos GetDesign.dk, hvorefter vi sender en faktura til ham
- Denne bliver først betalt ugen efter, vi går derefter igang med opgaven.
Lasse: Jeg rykkede Getdesign for at kontrollere betalingen, som blev ført fra min konto d.19.9.- Dog er alle opgaverne blevet en til en haste-sag!
Lasse: Det er usandt.
- Tre dage senere modtager Lasse en masse udkast til det ønskede logo
Lasse: d. 25. 9
- Dagen efter modtager vi tilretninger til logoet
- Få dage senere kommer der nye udkast til Lasse, dog har Lasse også sendt en klage over den lange svartid
Lasse: d. 29.9 - jeg rykker venligt for svar da mine rettelser er på detalje niveau. For en dygtig grafiker bør det kunne klares på 3 min.- Dagen efter kommer der nye tilretninger fra Lasse
Lasse: Jeg rykker for kontakt d. 3.10
- Få dage senere (i starten af oktober) får Lasse logo udkast - dog har Lasse lige pludselig givet en deadline samt klager over at han ikke kan kontakte os telefonisk (hvilket også står på vores hjemmeside at man ikke kan)
Lasse: Jeg beder jer først om at kontakte mig pr.telefon d.3.10. Derefter via mail - d.6.10. Jeg kræver svar ellers annulerer jeg ordren.
Lasse: Herefter kommer der forslag d. 6.10.
- Dagen efter (7. oktober) kommer nye tilretning
- Dagen efter (igår) klager Lasse over at han ikke har fået nye udkast samt truer med at skrive negativt om os overalt på nettet, hvis han ikke har udkast inden dagen er omme. Desværre er undertegnet syg, og ser først mailen hertil morgen.
Lasse: Det er her første gang jeg nævner en deadline for Getdesign. Og syg - javel ja. Da i ikke kan kontaktes med regelmæssighed, er mine midler at fortælle andre om jeres "service" - og så kan det jo nok være at i vågner op...Din manglende formuleringsevne mht. "negativt overalt på nettet" er pretentiøs og usand.
- Vi når ikke at sende nye udkast til Lasse hertil morgen idet han har annulleret ordren igår og allerede lagt de første negative kommentarer ud.
Lasse: Nej naturligvis gør i ikke det...
Vi har valgt at acceptere Lasse's annullering og har tilbagebetalt hele beløbet igen til trods for visitkort, hjemmeside var pågyndte samt logo næsten færdiggjort.
Vi er selvfølgelig kede af denne situation da den kunne være indgået.
Vi har gjort alt for at speede hele processen op, og gjort Lasse opmærksom på at vi ikke kan kontaktes per telefon - som også står nævnt på vores hjemmeside. Dog har vi svaret på emails hver gang han har skrevet .
Lasse: Nej det har i beviseligt ikke!
Vi ønsker ikke at hænge Lasse ud, men blot fortælle hele forløbet. Da vi ikke selv ønsker at blive hængt ud på den måde det er gjort - især ikke når historien usand.
Lasse: Fair nok - men jeg vil dælme gerne hænge jer ud. Og hvis det ikke var fordi dette forum fandtes, var det sikker gået mig på samme måde som gamle Trofo.dk kunder. Jeg ser frem til at pengene tilbagebetales.
1. Vi har hele tiden skrevet til Lasse per mail og svaret på alle hans breve.
Lasse: Nej
2. Flere gange nævnt overfor Lasse at vi ikke har telefon. Og nævner at dette står også på vores hjemmeside.
Lasse: Jeg burde have lugtet lunten, men et firma der ikke svarer på telefon...useriøst
3. Vi har lavet mange udkast til Lasse med en del tilretninger allerede. Samt allerede påbegyndt hjemmeside og visitkort - efter at logodesign var ved at være færdig.
Lasse: Jeg har tilbudt at betale for logo, mht. visitkort og hjemmeside...prøv at stille dig ud foran spejlet. Jeg vil gætte på din næse er blevet længere.