Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo: 500,- | Hjemmeside: 1.500,- | Visitkort: 200,-

Side 4 ud af 8 (80 indlæg)
Tilmeldt 26. Jul 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Business:

getdesign:

- Få dage senere (i starten af oktober) får Lasse logo udkast - dog har Lasse lige pludselig givet en deadline samt klager over at han ikke kan kontakte os telefonisk (hvilket også står på vores hjemmeside at man ikke kan)

 

Bare et godt råd. Alle forventer at de kan få fat i deres leverandør via telefon. Hvis du/I vil undgå at starte forfra med alle de samme problemer som med Trofo, Så skriv det med store fede typer på forsiden, så ingen kan være i tvivl ;o)

Alternativt kunne I jo være professionelle og så tage telefonen i stedet ;o)

 

@Business
På 2 måneder har vi håndteret omkring 80 kunde-opgaver - udelukkende pr. mail. Så den påstand har du ikke ret i, men vi ved godt mange vil klare den over telefonen, men den kapacitet har vi bare ikke da vi alle arbejder freelance og har skæve tidspunkter at kunne tage telefonen på.

Den sidste linje er vi også lidt uenig med hinanden på. Fordi man ikke har en telefon betyder det jo ikke at man ikke er professionel?

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

 

getdesign:

Den sidste linje er vi også lidt uenig med hinanden på. Fordi man ikke har en telefon betyder det jo ikke at man ikke er professionel?

enig !

Taler ca. med 2 ud af 10 kunder over tlf. de resterende 8 er mail selvom folk kan ringe.

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 8. Oct 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Javel ja - for den interesserede læser står vi nu med 2 meget forskellige udlægninger af virkeligheden. Getdesigns fordrejninger vil jeg undlade at kommentere - jeg vil glæde mig til at pengene dukker ind på kontoen.

Jeg kan kun råde andre til at holde sig væk fra Getdesign.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også melde held og lykke, jeg tror du er dygtig. du virker bare ufattelig billig!..

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 26. Jul 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Elkjær:

Jeg vil også melde held og lykke, jeg tror du er dygtig. du virker bare ufattelig billig!..



@Simon Elkjær
Jamen tak, emneprisen var dog også et intro-tilbud. Så priserne er lidt højere end vores intro-tilbud. Men stadig i den lave ende.

@Update til alle interessante læsere
Lasse fra Jannes Klip gav os til imorges på http://www.trustpilot.dk/review/www.getdesign.dk en negativ omtale - ligesom her på Amino. Dog anmeldte vi ham for at være personlig i sine angreb samt at historien ikke var sand - som vi kunne dokumentere. Samme tekst som han har skrevet på dette forum. TrustPilot har nu valgt at slette hans indlæg.

Tilmeldt 8. Oct 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå da - Getdesign skyr ingen midler for at værne om sit blakkede ry og rygte. Så må jeg jo kommentere...

getdesign:

- Lasse bliver kontaktet af en af vores konsulenter i slutningen af august måned
- Lasse vender tilbage med i september med svar at man ønsker at bestille produkter hos GetDesign.dk, hvorefter vi sender en faktura til ham
- Denne bliver først betalt ugen efter, vi går derefter igang med opgaven. 
Lasse: Jeg rykkede Getdesign for at kontrollere betalingen, som blev ført fra min konto d.19.9.
- Dog er alle opgaverne blevet en til en haste-sag!
Lasse: Det er usandt.
- Tre dage senere modtager Lasse en masse udkast til det ønskede logo
Lasse: d. 25. 9
- Dagen efter modtager vi tilretninger til logoet
- Få dage senere kommer der nye udkast til Lasse, dog har Lasse også sendt en klage over den lange svartid
Lasse: d. 29.9 - jeg rykker venligt for svar da mine rettelser er på detalje niveau. For en dygtig grafiker bør det kunne klares på 3 min.
- Dagen efter kommer der nye tilretninger fra Lasse
Lasse: Jeg rykker for kontakt d. 3.10
- Få dage senere (i starten af oktober) får Lasse logo udkast - dog har Lasse lige pludselig givet en deadline samt klager over at han ikke kan kontakte os telefonisk (hvilket også står på vores hjemmeside at man ikke kan)
Lasse: Jeg beder jer først om at kontakte mig pr.telefon d.3.10. Derefter via mail - d.6.10. Jeg kræver svar ellers annulerer jeg ordren.
Lasse: Herefter kommer der forslag d. 6.10.
- Dagen efter (7. oktober) kommer nye tilretning
- Dagen efter (igår) klager Lasse over at han ikke har fået nye udkast samt truer med at skrive negativt om os overalt på nettet, hvis han ikke har udkast inden dagen er omme. Desværre er undertegnet syg, og ser først mailen hertil morgen. 
Lasse: Det er her første gang jeg nævner en deadline for Getdesign. Og syg - javel ja. Da i ikke kan kontaktes med regelmæssighed, er mine midler at fortælle andre om jeres "service" - og så kan det jo nok være at i vågner op...Din manglende formuleringsevne mht. "negativt overalt på nettet" er pretentiøs og usand.
- Vi når ikke at sende nye udkast til Lasse hertil morgen idet han har annulleret ordren igår og allerede lagt de første negative kommentarer ud.
Lasse: Nej naturligvis gør i ikke det...

Vi har valgt at acceptere Lasse's annullering og har tilbagebetalt hele beløbet igen til trods for visitkort, hjemmeside var pågyndte samt logo næsten færdiggjort.

Vi er selvfølgelig kede af denne situation da den kunne være indgået.
Vi har gjort alt for at speede hele processen op, og gjort Lasse opmærksom på at vi ikke kan kontaktes per telefon - som også står nævnt på vores hjemmeside. Dog har vi svaret på emails hver gang han har skrevet .
Lasse: Nej det har i beviseligt ikke!

Vi ønsker ikke at hænge Lasse ud, men blot fortælle hele forløbet. Da vi ikke selv ønsker at blive hængt ud på den måde det er gjort - især ikke når historien usand.
Lasse: Fair nok - men jeg vil dælme gerne hænge jer ud. Og hvis det ikke var fordi dette forum fandtes, var det sikker gået mig på samme måde som gamle Trofo.dk kunder. Jeg ser frem til at pengene tilbagebetales.

1. Vi har hele tiden skrevet til Lasse per mail og svaret på alle hans breve.
Lasse: Nej
2. Flere gange nævnt overfor Lasse at vi ikke har telefon. Og nævner at dette står også på vores hjemmeside.
Lasse: Jeg burde have lugtet lunten, men et firma der ikke svarer på telefon...useriøst
3. Vi har lavet mange udkast til Lasse med en del tilretninger allerede. Samt allerede påbegyndt hjemmeside og visitkort - efter at logodesign var ved at være færdig.
Lasse: Jeg har tilbudt at betale for logo, mht. visitkort og hjemmeside...prøv at stille dig ud foran spejlet. Jeg vil gætte på din næse er blevet længere. 

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan i ikke tage den på mailen i stedet? Det er jo ord mod ord....tror desværre ikke i kommer videre.

Tilmeldt 26. Jul 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannes Klip:

Nå da - Getdesign skyr ingen midler for at værne om sit blakkede ry og rygte. Så må jeg jo kommentere...

Lasse: Fair nok - men jeg vil dælme gerne hænge jer ud. Og hvis det ikke var fordi dette forum fandtes, var det sikker gået mig på samme måde som gamle Trofo.dk kunder. Jeg ser frem til at pengene tilbagebetales.

 

Vi prøver ikke at værne om vores blakkede ry, men blot at fortælle dem hele historien - som udelukkende er taget fra den process vi har været igennem over de mange mails vi har skrevet sammen.

Faktum er at ordren er annulleret, pengene er overført. Og du har ikke været tilfreds med vores arbejde - hvilket er helt fair, hvis vi ikke har levet op til dine forventninger.

Men det er ikke fair at hænge os ud på den måde, når der direkte bliver fortalt usandheder. Mere er der ikke i det.

Tilmeldt 26. Jul 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Boysen:

Kan i ikke tage den på mailen i stedet? Det er jo ord mod ord....tror desværre ikke i kommer videre.

 

Helt enig, men dette er Lasse ikke interesseret i. Han har udelukkende været ude på at hænge os ud.

Men jo ville hellere end gerne have taget den internt med Lasse.

Tilmeldt 26. Jul 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

@Lasse

Du kan ikke lade os være i fred.

Kan se du har været inde og oprette en ny sviner på trustpilot, selvom den gamle var slettet.

Usmageligt!

Side 4 ud af 8 (80 indlæg)