Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kan nogen tjekke vores site ;-) Sorry for besværet

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg ville jo gerne, om nogen kunne se, om der er nogle rettelser, der kunne være gode til vores site. Jeg ved godt, at I sikkert synes det er lidt træls med de her spørgsmål, men nu vover jeg lige pelsen alligevel.
 
Vi har arbejdet en del med siden og har nogle ret gode resultater, men det kunne jo være perfekt, om der lige kunne gøres den lille smule, der kunne fedte os forbi vores konkurrenter ;-)
 
 
Alle inputs er velkomne, og jeg håber da, at nogen har lidt. Folk er jo så flinke her på Amino ;-)
 
Med de venligste hilsener
Søren
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Spændende "butik" Men hold da op hvor er der mange foredragsholdere, emner og referencer..
 
Mit foreslag ved første øjekast ville være at måske fremhæve de mest interessante/bedste/mest benyttede i disse kategorier under overskriften " her er et lille udpluk af vores ...... "og så have et link nederst med noget i retning af "klik her for en komplet oversigt" ...
 
bare lige et par strøtanker
 
Mvh Lars
Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Søren
 
Jeg ved ikke om det kan gøres mere indbydende men jeg synes siden er - undskyld - gabende kedsommelig. Endeløse opremsninger af foredragsholdere, emner, referencer og nyheder der kun omtaler hvilke nye foredragsholdere der er.
 
Jeg har desværre ikke rigtig noget forslag til hvordan det kan gøres anderledes, men jeg går fuldstændig kold på den slags lister. Måske hvis man faktisk LEDER efter en der kan holde et foredrag om et givet emne og derfor har en anden interesse i at besøge siden kan det være den fungerer godt. Og alle de billeder der drøner forbi på forsiden.... det er jeg heller ikke så vild med, men det er jo en smagssag.
 
Du mangler da vores allesammens guru - hr. Martin Thorborg - på listen.  
 
mvh
Helle
 
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 
Tusind tak for feed-backen. Jeg synes i første omgang det lyder rigtig spændende at lave nogle udpluk, som måske kan skifte rundt med jævne mellemrum med gode forslag. Men ja, det er hulens svært at finde en måde, hvorpå man ikke laver sådanne lister. For rigtig mange kommer nemlig ind med enten et emne eller et navn in mente allerede. Og jeg er lidt bange for, om det ikke vil komme til at fylde alt for meget, hvis listen eksempelvis indeholdt små billeder eller sådan.
 
Og angående Thorborg, så har han i forvejen et rigtigt godt samarbejde med en af mine estimerede kollegaer, så det vil jeg lade være med at indlade mig på ;-)
 
Måske det kan gøres mere "spiseligt" igennem design, men jeg tror umiddelbart, at det er meget svært. Men det er som sagt alletiders med feed-back.
 
Med de venligste hilsener
Søren
Tilmeldt 24. Feb 06
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren.

Sikken et udvalg! Måske du kunne arrangere noget for Amino -
så du havde "iværksætter og innovation" ...
 
Flot og overskueligt, søg på person eller emne - dejlig nemt.
 
Jeg kunne måske godt tænke mig, at man på forsiden kunne aktivere de små billeder, således at det "poppede" op i den ene lidt større, og man derved var fri for absolut at ryge ind på en helt ny side -
bare fordi man lige var lidt nysgerrig. Altså en form for smagsprøve, inden hele måltidet...
 
Med venlig hilsen
Charlotte
Tilmeldt 6. Apr 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har faktisk selv her for nylig haft brug for en hjemmeside som jeres. Vi er en lille lokal-forening som har planlagt nogle foredrag med forskellige kendte og ukendte danskere.
 
I min søgen efter sådanne tale-ydelser har jeg virkelig savnet nogle konkrete priser på de forskellige foredragsemner. På en eller anden måde virker det en smule hemmeligt hvad de får for deres ydelser.
 
Det kan der jo være mange gode og rimelige grunde til...
 
Men, når man sidder med et budget en aften ( som mange foreninger gør ) så har man ikke tid og lyst til at skulle sende alle mulige mails rundt, bare for at få oplyst en pris.
 
Jeg skal købe en ydelse.. de sælger en vare... så sæt dog en pris på. Alle kan jo få oplyst hvad det koster. Måske de er bange for konkurrence på priserne ??
 
Derfor havde jeg godt kunne bruge en søge mulighed på prisen.. Man kunne eventuelt dele det op med 3000kr´s intervaller.. Så havde man en idé om prislejet..
 
Det var bare mine 5 cent´s :O)  Om det virker for discount agtigt og "for billigt" til jeres hjemmeside, vil jeg lade være helt op til jer selv.
 
Forresten så stor ros til hjemmesiden. Den er, som vi siger her i Nordjylland .... Lækker.....
Overskuelig og informativ.  Thumb´s Up... 
 
Mange Hilsner
Bo
 
 
--kunsten er ikke at sige alt hvad man ved, men at vide alt hvad man siger--
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cph

Mange tak for kommentarerne. Ja, det lyder som en god idé med billederne. Altså eventuelt at lade dem åbne i et nyt vindue. Det giver jeg i hvert fald videre. Mange tak.
 
 
Og hej Bo
 
Ja, der rammer du ned i den længste og sværeste diskussion, vi har og har haft i firmaet. For vi vil jo meget gerne fortælle præcis hvad det koster - og hvad pengene går til. Så der er jeg 110% enig med dig i, at man skal have prisen på. Samtidig har næsten alle foredragsholdere et prisleje snarere end en pris. Og der vil en forening som jeres jo typisk få en lavere pris end en stor virksomhed. Og der er næsten ligeså mange varianter som foredragsholdere. Nogen har helt faste priser. Andre varierer lidt, en tredje gruppe har priser forskellige steder i landet og nogen går fra 3,000 til godtgørende formål til 20,000 til konferencer. Så det er simpelthen så svært. Men tak for endnu et indskud. Vi har mange gange tænkt på netop den med prislejerne og så opdele dem. Og den er bestemt ikke uddebateret - den er bare svær ;-)
 
For vi vil nemlig gerne prale af priserne - og kan alligevel ikke. Oh dilemmaet ;-)
 
Med de venligste hilsener
Søren
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)