Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bodega/sportspub - et lukrativt erhverv?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens!

 Jeg går med tanker om at købe en bodega i en københavnsk forstad, men har meget begrænset viden om de økonomiske aspekter i en sådan virksomhed. Jeg har kigget på forskellige lokaler der indeholder det meste af det nødvendige udstyr, og fundet ud af at det kræver en startkapital på minimum 500.000. Når dette så er betalt skal man jo til at tjene nogle penge for, få det til at løbe rundt.

 Er der nogen der kan give et skud på hvad en velkørende bodega/sportspub kan give af overskud pr. md.? Jeg forstiller mig noget i en størelsesorden af ca. 50 siddepladser og med beviling til kl. 5.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

 Det er sku næsten umuligt for os herinde at svare på... der er utrolig mange faktorer i den branche, åbningstider, 9-14 minimerer omsætningen. 9-05 giver mere selvfølgelig. Goodwill fra tidligere ejer, har vedkommende skræmt kunderne væk? er placeringen i top til at få nye kunder eller skal du ud og lave markedsføring for at få banket en omsætning op?.

Når det er sagt, så er der dog stadig en udemærket chance for at tjene nogle skejser, det kræver meget arbejde, du skal "være på nakken" af de ansatte, forat undgå "spild" og have en finger på pulsen.

Den kan generere alt fra 50.000 i underskud til 100.000 i overskud men som sagt afhænger det af rigtig mange ting.

Håber det lykkedes og hvis du får brug for en partner, eller barchef kan du jo lige skrive :)

/Thomas Andreasen

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)