Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken selskabsform skal man vælge som freelance IT-konsulent

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejdede med .Net teknologier, mest i relation til webbaserede løsninger. Men der var da også et par winforms opgaver. Min rolle var typisk lidt en blanding imellem en arktitekt, mentor og projektleder. (Hvis jeg var blevet længere som freelancer, så havde jeg helt klart kigget noget mere på BizTalk og SharePoint. Der kan faktureres så mange timer, på de produkter :-)

Jeg var meget glad for at være hos 7N, som jeg kun kan anbefale. Det skal siges at jeg ikke har hørt andet end godt om ProData. Men det hele handler om loyaliteten imellem dig og konsulentcheferne.

Fra Odense
Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej drenge

Vil lige høre nu hvor snakken går på ApS og indskud herom... Jeg har hørt at kravet til en egenkapital på 125.000 kr. bliver ophævet til december 2008. Derfor kan denne form være en fordel, da der som nævnt er begrænsning på hæftelse.

 xxx

Fra Mårslet
Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Jeg arbejdede med .Net teknologier, mest i relation til webbaserede løsninger. Men der var da også et par winforms opgaver. Min rolle var typisk lidt en blanding imellem en arktitekt, mentor og projektleder. (Hvis jeg var blevet længere som freelancer, så havde jeg helt klart kigget noget mere på BizTalk og SharePoint. Der kan faktureres så mange timer, på de produkter :-)

Jeg var meget glad for at være hos 7N, som jeg kun kan anbefale. Det skal siges at jeg ikke har hørt andet end godt om ProData. Men det hele handler om loyaliteten imellem dig og konsulentcheferne.

 Meget sjovt, det er præcis hvad jeg også arbejder med. Primært Web, men min første opgave nu her er med "Smart Client Software Factory" som også er meget spændende.

Jeg tror også du har helt ret i SharePoint og BizTalk, men hvordan kommer man lige igang med et nyt område? ProData kræver at man har 2 års erfaring med det område som man bliver sendt ud i, så det er lidt svært... Det projekt som jeg er på nu er der dog en del BizTalk så måske kunne det være muligt at få en opgave i det og så komme igang på den måde...

 

 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)