Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til rejser til London

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Aug 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

nu har jeg set omkring på nettet om div spørgsmål , når folk skal til England

Kender selv meget til England især london, så måske kunne jeg hjælpe andre med min viden.

jeg kunne eks, hjælpe med at finde hotel til den rigtige pris,

til/fralufthavn

billeje,

hjælpe med billetter til Underground/bus.

attraktioner, resturanter,

og hvis jeg så lavede aftaler, med de forskellige steder i london at jeg selvf kunne få rabat ,

for dte kan jo være en dyr fornøjelse at tage et smut til England

 

Det har var bare min idé som helhed,

men vil bare høre om hvad i syntes til det?

selvfølgelig skulle jeg jo have en hvis pris for mit arbejde, men der er jo også sponsor osv..

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

En ide kunne være at fokusere på OL 2012. Selv har jeg da en drøm om at komme derover 3-4 dage og opleve OL på nært hold. Tror ikke det kommer tættere på lille Danmark. Men der er selvfølgelig længe til :)

MVH
Hans Pedersen

Tilmeldt 18. Aug 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, nemlig en skide go idé.

 

 

Tilmeldt 18. Aug 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det med OL skulle du jo ikke have sagt Surprise

Nu tænker jeg ikke på andet.. for er jo en skide go idé.

kender en del og har hørt en del der godt kunne tænke sig at komme derover.

kan godt ære der er langtid til, men der er satme også en masse der skal gøres/undersøges.

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe, kender selv til det med at tænke for meget over en ide. Men jeg tror også du skal være klar over at der vil være MANGE om buddet. RIGTIG mange. Men jo før du går ud og booker hotelværelser, vandrerhjem eller andet, jo billigere kan du måske få dem. Eller også ikke, hvis de er sikker på de nok skal få dem udlejet. Det er vanskeligt. Jeg tænkte faktisk lidt på om man ikke kunne lave enddagsrejser. Af sted med fly fra Kastrup kl. 5 om morgenen, ankomme til London ved 7-tiden, og tage hjem ved 22-tiden om aftenen, og så opleve noget forskelligt i løbet af dagen. Så slipper man for den dyre overnatning, hvis man ikke vil være der i mange dage. Spørgsmålet er selvfølgelig om ikke også flybilletterne stiger de uger.

En anden mulighed er måske overnatning i Frankrig? Hvad koster toget gennem tunnellen og tiden? Og er overnatningerne væsentlig billigere i Frankrig, eller presser de mon også priserne...

Tilmeldt 18. Aug 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der bliver mange om buddet , derfor man skal starte nu ;)

tror det bliver et problem med 1 dagsture,

ventetid i lufthavnen, transport til og fra lufthavnen, transport i London.

Så tror mindst man skal bruge 2 dage hvis man skal have noget ud af turen :).

angående hotelværelser og flybilletter, der laver man selvfølgelig en aftale med de forskellige flyselvskaber og hoteller.

Rigtigt tingende bliver lidt dyrere, men er sikker på hvis man finder smuthullerne , kan få det lidt billigere.

 

Har gang i mange projeketer angående England, er i gang med at lave hjemmeside, hvor jeg tilbyder folk hjælp med at flytte til England

 Lige fra skat til tvpakker :)

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)