Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rengøring og oprydning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 20:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg ved at der er en del fra rengøringsbranchen her på Amino, så jeg ville lige udbyde dette tilbud, for at se om det har interesse for nogle.

Jeg har en kunde, som skal have et arrangement i centrum af København lørdag den 20. september.
Der er tale om en firmafest for 80 festlige og glade mennesker.

Jeg søger derfor et firma, som kan varetage oprydning og rengøring søndag den 21. september. Evt. mandag den 22. september, dog foretrækkes søndag.

Hvis det har interese, så send gerne en PM, tak.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Jeg har et firma. Vi kan godt finde ud af noget. Har flere medarbejdere til rådighed. Pris og andet kan vi snakke om. Evt også have et samarbejde fremover.

Fra Rødovre
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 02:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej martin

Jeg vil meget gerne give et helt uforpligtende tilbud på arbejdet. Søndag er intet problem. alt afhængig af stedet hvor festen skal holdes kan det nok klares på nogle timer et par mennesker. Vi har mange muligheder men det er svært at sige hvor meget 80 mennesker sviner.

Men ring endelig til mig på 40138046 for en snak.

vi har ydermere kontakt til alle tænktelige ting du kunne stå og mangle til festen. Det er lige fra isterninger til trylleshow og søde piger til at stå bag baren.

Med venlig hilsen

Christoffer Gade/ CG FACILITY SERVICE

Ejendomsservice – til hele din virksomhed

Fra Køge
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Jeg kender en fyr som har sit eget rengøringsselskab, som er supergrundig og rimelig i pris.

Han kan kontakte dig for yderligere dialog. Send mig besked, hvis du er interesseret.

mvh, Lasse

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)