Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg oplyse pris?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, er ved at lave forskellige servicer, hvor jeg skal sælge nogle ydelser til firmaer. Jeg vil gerne have at alle er glade for aftalen, så jeg tænker at jeg vil fuldstændigt fremlægge min service åbent, og så lade firmaerne selv byde på hvad de mener er en rimelig pris. Så kan jeg forbeholde mig retten til at afvise useriøse bud.

Er det lovligt, eller skal man oplyse priser?

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joakim von And.

Det kan jeg ikke forestille mig der formelt skulle være nogen hindring for.

 Jeg ved dog ikke hvor smart det er. Jeg ville foretrække at få prisen at vide af leverandøren. Ellers ville jeg være tvunget til at finde prisniveauet hos andre leverandører - og så bliver jeg måske hængende hos en af de andre. Med normal prisinformation derimod ku det være jeg blev hengende hos dig hvis det lød rimeligt. Kun hvis jeg fornemmer din pris som høj ville jeg være tvunget til at undersøge andre.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Der er normalt ikke noget krav om, at man skal oplyse priser. Men der er dog visse brancher og visse situationer, hvor man skal oplyse priser. Mvh Karsten
Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Såfremt det er en vare der er "nem" at prissætte ville jeg mene at det var useriøst at undlade en pris - hvis du har en pris så slipper du også for useriøse bud.

Så kan du lade prisen være vejledende og kunder har da mulighed for at komme med forslag der ikke er helt ude i hampen.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, tak for jeres svar. Ved godt det kan virke useriøst, ikke at opgive pris, men jeg tror det kan virke fint. Giver det ihvertefald lige et skud :)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)