Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Højere Pagerank hvordan?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Stort set alle links er gode links. Det eneste du skal forsøge at undgå er for mange links fra sider som Google direkte har smidt ud, men dem er der (forholdsmæssigt) heller ikke ret mange af :)
Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/22/2006 1:18:33 AM Forfatter: Malermester
Men vil ikke ofre kroner på andre medier end på nettet, da jeg mener det er det bedste salgsværktøj/medie pt.

Tror du også det gælder din branche?? Hvis jeg skulle have en maler ville jeg sandsynligvis -efter at have checket med netværket om nogen kender nogen selvfølgelig - se efter annoncer i den lokale avis, dernæst ville jeg slå op i lokaltelefonbogen og først som 3. mulighed ville jeg se efter på nettet. Jeg synes ikke der er så mange håndværkere der har brugbare hjemmesider og du bliver jo hældt ned i den fordom, så jeg tror ikke du helt skal afvise andre medier end nettet.
 
mvh
Helle
 
Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er næsten lige flyttet fra kbh til Lolland, og det er vidt forskelligt hvilke medier folk bruger.

Men i over mine 2 år som selvstændig om med et stort forbrug af annoncer i tlf.bøger, aviser, og nettet har jeg en god ide om hvad der virker for mig!
 
I kbh er det helt sikker nettet der topper, imens det mere er lokalaviser og det trykte medie folk bruger først på Lolland Falster.
Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 4/22/2006 3:40:12 PM Forfatter: Mikkel deMib Hvis du gerne vil evaluere dine linkpartnere så skal du i hvert fald kigge på meget mere end PageRank - f.es. backlinks i de store søgemaskiner, antallet af sider de har indekseret, alderen på domænet, Alexa rank mv. PageRank vil i den sammenhæng kun udgøre en lilke del af evalueringen - om overhovedet nogen.

 
Det er egentlig et par spørgsmål til Mikkel omkring Alexa:
 
- hvor meget kan man stole på Alexa? (hvor mange bruger dette community? og i europa ift. USA? - som jeg forstår indsamles data via dem der har downloadet toolbaren). Kan man fx stole på data fra Alexa om et lille spansk el. dansk site?
 
- hvad er Alexa''s rolle ift. Google og PR værdi mm.?
 
Og med risiko for et dumt spørgsmål: Hvad er et "backlink" ?
 
Håber på svar selv om det er lidt uden for tråden måske...
Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :
"stole på data fra Alexa" kom lidt forkert ud. Deres data er selvfølgelig korrekte nok. Jeg mener om man kan regne med at den relative placering er reel ift. de forskellige websites faktiske personlige logfils statistikker.
Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :
fra http://pages.alexa.com/prod_serv/traffic_learn_more.html

In addition to the biases above, the Alexa user base is only a sample of the Internet population, and sites with relatively low traffic will not be accurately ranked by Alexa due to the statistical limitations of the sample. Alexa's data come from a large sample of several million Alexa Toolbar users; however, this is not large enough to accurately determine the rankings of sites with fewer than roughly 1,000 total monthly visitors. Generally, Traffic Rankings of 100,000+ should be regarded as not reliable because the amount of data we receive is not statistically significant. Conversely, the more traffic a site receives (the closer it gets to the number 1 position), the more reliable its Traffic Ranking becomes.


For en mindre website kan du ikke bruge Alexa til ret meget , kig på trend i egne stats vi være mere nyttigt og udled hvad der virker og ikke virker

Hvis du virkelig ville gøre noget effektiv for højere pagerank så skulle du lave specielle sider om forskellige emner relateret til maling og det at male

backlink er et udtryk brug om de links der er til din website fra andre websites

Gode backlinks er med til at hæve søgerelevans for website så derfor kan det være interessant

Gode backlinks:

- fra andre sider/website om maling/malerarbejde
- indeholder ord relateret til de emner du gerne vil findes med
Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
ok det lyder som en god ide, så kan jeg lave en side eks. som giver gode tips fra Malermesteren Gratis
Side 2 ud af 2 (17 indlæg)