Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Norton kommer til kort - hvordan fjerner jeg disse vira?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære kolleger

 
Mine "spidskompetencer" ligger ikke i langhåret EDB, og bestemt ikke i virus-bekæmpelse!
 
Jeg bruger Nortons anti-virus, men den kan ikke klare flg., som er smuttet indenfor:
 
Backdoor.IRC.Flood bf
 
Trojan.BAT.Zapchast
 
NSIS:infected - 5
 
Disse har jeg fundet i forskellige filer, bla. i IE5\M)XENULC\postcards.gif(1).exe/data
samt 1 i en Norton karantænemappe. 1 Trojan.Bat.Zapchast ligger i System Volume information\-restore (F64EE039-A263-48F8-923e-d83C6BE1921)\rp224\a0018635.BAT
 
Her er disse frække indbrydere fundet ved brug af det gratis program, Kaspersky ON-LINE SCAN.
 
Hvordan fjerner jeg nu disse - som Norton altså ikke har klaret (med en enkelt undtagelse, karantæneplaceringen) ?
 
HJÆLP!
 
Mvh
 
Martin
 
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvor mange af den slags nørder vi har her på Amino, men hvis du nu ikke skulle få hjælp så prøv på www.spywarefri.dk der sidder de hardcore nørder og hjælper 100% gratis, plus de sørger for at hjælpe dig med at sikre din computer bagefter også.

Så hop ind i deres forum hvis du ikke finder hjælpen her.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

  Prøv HouseCall hos Trend Micro - det er en on-line scanner som helt klart er en af de bedre.

 
Jeg har selv brugt ovenstående med success, når alt andet er svigtet.
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/22/2006 10:14:39 AM Forfatter:Martin@Brain-power.dk

Hej kære kolleger

Mine ''spidskompetencer'' ligger ikke i langhåret EDB, og bestemt ikke i virus-bekæmpelse!
Jeg bruger Nortons anti-virus, men den kan ikke klare flg., som er smuttet indenfor:
Backdoor.IRC.Flood bf
Trojan.BAT.Zapchast
NSIS:infected - 5
Disse har jeg fundet i forskellige filer, bla. i IE5M)XENULCpostcards.gif(1).exe/data
samt 1 i en Norton karantænemappe. 1 Trojan.Bat.Zapchast ligger i System Volume information-restore (F64EE039-A263-48F8-923e-d83C6BE1921) p224a0018635.BAT
Her er disse frække indbrydere fundet ved brug af det gratis program, Kaspersky ON-LINE SCAN.
Hvordan fjerner jeg nu disse - som Norton altså ikke har klaret (med en enkelt undtagelse, karantæneplaceringen) ?
HJÆLP!
Mvh
Martin


Du kan hente SPYWAREfighter helt gratis her:
http://www.spamfighter.com/Spywarefighter/Lang_DA/Default.asp

Den burde klare tricket. Giv mig endelig en tilbagemelding på det.

Dbh Martin
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/22/2006 10:14:39 AM Forfatter:Martin@Brain-power.dk

Hej kære kolleger

Mine ''spidskompetencer'' ligger ikke i langhåret EDB, og bestemt ikke i virus-bekæmpelse!
Jeg bruger Nortons anti-virus, men den kan ikke klare flg., som er smuttet indenfor:
Backdoor.IRC.Flood bf
Trojan.BAT.Zapchast
NSIS:infected - 5
Disse har jeg fundet i forskellige filer, bla. i IE5M)XENULCpostcards.gif(1).exe/data
samt 1 i en Norton karantænemappe. 1 Trojan.Bat.Zapchast ligger i System Volume information-restore (F64EE039-A263-48F8-923e-d83C6BE1921) p224a0018635.BAT
Her er disse frække indbrydere fundet ved brug af det gratis program, Kaspersky ON-LINE SCAN.
Hvordan fjerner jeg nu disse - som Norton altså ikke har klaret (med en enkelt undtagelse, karantæneplaceringen) ?
HJÆLP!
Mvh
Martin

Der er osse hjælp at hente på disse sider
 
http://www.techsupportalert.com/best_46_free_utilities.htm
 
Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Venligst

René Buch

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)