Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modtager ikke længere mails med indlæg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har desværre ikke fået mails med indlæg siden søndag kl. 15 - jeg har langt om længe fået logget mig ind på Amino (dog måtte jeg bruge firefox) og har tjekket mine indstillinger men de står alle sammen på "ja" og derfor burde jeg vel også modtage mails

Hjælp, jeg kan slet ikke følge med i aktiviteten på Amino lige nu Sad Jeg håber der er nogen der sidder med en god løsning

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgit,

Mon ikke vi må leve med login-problemer, knas med mails og den slags i et par dage, indtil de får kurereret de værste børnesygdomme i det nye system bag Amino?

Jeg får i hvert fald heller ikke mail med indlæg. Men til gengæld kan jeg godt logge på med IE7, så der er håb forude.

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kl. 19.45 i dag skete miraklet og adskillige mails er væltet ind med indlæg fra Amino - Jubiiii Big Smile

Men jo, tænkte mig ikke om før jeg postede indlægget for det er næsten umuligt at undgå småfejl og børnesygdomme efter en opgradering.

Så prøver at tøjle min utålmodighed en anden gang Embarrassed

Fra København
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Har haft samme problem... nåede også at skrive til amino om hjælp Embarrassed men kan altså desværre stadig kun logge ind med firefox Sad

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)