Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er vigtigt når I søger flybilletter?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg kunne godt tænke mig at vide, om der er andre faktorer end prisen der spiller ind, når I søger flybilletter online? Vi har de billige flybilletter, men har vi også brugervenligheden på vores site? Og spiller den overhovedet en rolle så længe man kan få sig en billig flybillet? Hvad ellers? Kommentarer, ris og ros, modtages gerne.

Mvh

Fra Tikøb
Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 44
Fra  DANSK TEKNOLOGI A/S Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

For mig er det vigtigste brugervenligheden, og her ligger I efter min mening dårligere end jeres konkurrenter. Primært fordi I ikke opgiver en total pris men en pris for rejsen og en pris for skatter og afgifter. Det kan jeg ikke bruge til noget - giv mig en samlet pris Smile

Desuden virker det irriterende at I angiver alle de udsolgte afgange (dem har man ikke så meget brug for), ligesom det for de ca. 10% af befolkningen der er svagt farveblinde faktisk er svært at se forskellen på jeres røde og grønne markeringer ud for hver enkelt afgang.

Mvh Steen

 

  

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej

 

I går skulle jeg fx købe en flybillet til USA. Ville købe den gennem british airways eller sådan noget. Jeg synes det var dejligt at man ikke kun fik prisen for præcis den dag man rejste, men også 3-4 dage inden og efter.. det SKAL der simpelhen bare være. Fordi om jeg skal have 0, 1, 2 , eller 3 dage fri fra skole rør mig ikke. Og så er det da klart smartest at tage den der er billigst..

 

En anden sag er så at jeg faktisk ikke fik billetten da der gik problemer med visa-kortbetalingen da man skulle ind på netbank osv.

Så mangler den faktisk nu :D

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1315
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig betyder brugervenligheden noget!!! Især på et så konkurrencepræget marked som jeres.

Og så til jeres site: Enig med tidligere kommentar, om at det íkke kan bruges til noget, når man selv skal lægge skatter og flybilletpris sammen. Det er vist også i strid med reglerne? På de fleste andre søgemaskiner får man en samlet pris, og alene der står brugervenligheden af.

Jeg faldt over følgende tekst på siden: 

Vi gør opmærksom at dette system er under test, og at FlyingOffice ikke forpligter sig til noget, før du modtager et tilbud fra os pr. email eller brev.

Mener I virkelig det? Hvis det er tilfældet, er side jo aldeles ubrugelig - hvem bestiller noget, uden at vide om det kan leveres?

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud over prisen tror jeg det eneste der spiller ind er at jeg skal have tillid til den side jeg bestiller over. At der ikke er tale om komplette priser trækker voldsomt ned på den konto.

Selvfølgeligt skal der også være en hvis grad af brugervenlighed, siden skal jo være funktionsdygtig/brugbar.

 

Mvh Peder

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil erklære mig enig med de øvrige i tråden. Dog har jeg intet imod, at der både står billettens pris samt skat og afgifter, men der mangler en kollonne der summer beløbene.

Generelt vil jeg sige, at min tiltro til og sympati for internetdelen af rejsebranchen efterhånden kan ligge på et lille sted. Som oftest skal jeg først lave en bestilling (dvs. indtaste navn, adresse osv.) før jeg får den eksakte pris mv. oplyst. Lige nu har jeg prøvet at lave en bestilling på FlyingOffice, fordi jeg her fandt en billet (med en grøn plet) ca. 600 kr. billigere end hos andre. Da jeg endelig havde indtastet alle oplysninger om mig selv og klikket mig videre, får jeg følgende skærmbillede:

"Tak for din forespørgsel fra København til (udeladt).

Systemet kan desværre ikke automatisk håndtere din forespørgsel. Det skyldes sandsynligvis at der ikke er de pladser som det internationale bookingsystem vi benytter viser. Vi vil se på sagen og du vil modtage et tilbud snarest.



Med venlig hilsen

FlyingOffice A/S"

Det er at holde mig for nar og medvirker til, at jeg ikke gider bruge tid og ressourcer på FlyingOffice. En søgning hos det flyselskab, som billetten fra FlyingOffice var til, viser samtidig, at der er den dobbelt så dyr! Bondefangeri er nok et for stort ord, men måske falsk markedsføring?

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå for Søren, nu har jeg fået en mail fra FlyingOffice om den billet jeg "bestilte". Det skriver de:

"Tak for din forespørgsel på en rejse til Trieste. den billet du har fundet på nettet kan ikke lade sig gøre. Det er en speciel pris for sømænd. Vi kan desværre ikke skille dem fra søgningerne.

Jeg har lavet billigste mulighed til dig.........."

Herefter et link til en flybillet der er dyrere end andre udbydere. FLOT!!!

Fra København
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg anbefale jer at bruge Viviro.com - hvor man kan sammenligne priser og afgange fra et hav af flyselskaber og rejserbureauer og se hvem der er billigst. Viviro.com henviser direkte til flyselskaber og rejsebureauer og giver dig en samlet liste over priser og gode muligheder for at sortere efter præcis de billige flybilletter du skal bruge.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)