Jeg vil erklære mig enig med de øvrige i tråden. Dog har jeg intet imod, at der både står billettens pris samt skat og afgifter, men der mangler en kollonne der summer beløbene.
Generelt vil jeg sige, at min tiltro til og sympati for internetdelen af rejsebranchen efterhånden kan ligge på et lille sted. Som oftest skal jeg først lave en bestilling (dvs. indtaste navn, adresse osv.) før jeg får den eksakte pris mv. oplyst. Lige nu har jeg prøvet at lave en bestilling på FlyingOffice, fordi jeg her fandt en billet (med en grøn plet) ca. 600 kr. billigere end hos andre. Da jeg endelig havde indtastet alle oplysninger om mig selv og klikket mig videre, får jeg følgende skærmbillede:
"Tak for din forespørgsel fra København til (udeladt).
Systemet kan desværre ikke automatisk håndtere din forespørgsel. Det skyldes sandsynligvis at der ikke er de pladser som det internationale bookingsystem vi benytter viser. Vi vil se på sagen og du vil modtage et tilbud snarest.
Med venlig hilsen
FlyingOffice A/S"
Det er at holde mig for nar og medvirker til, at jeg ikke gider bruge tid og ressourcer på FlyingOffice. En søgning hos det flyselskab, som billetten fra FlyingOffice var til, viser samtidig, at der er den dobbelt så dyr! Bondefangeri er nok et for stort ord, men måske falsk markedsføring?