Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

designer til min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg søger en designer der kan for billige penge lave et nyt design til min hjemmeside.

hjemmesiden hedder www.trenddress.dk. designet er lavet af de tidligere ejere og er 2½ år gammelt.

siden skal være mere farverig og mere overskuelig.

skriv hvis du kan det!

mvh

Martin birkely

trenddress.dk

birkely1@gmail.com

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Jeg har tidligere lavet hjemmeside designs til ret billige penge. Jeg arbejder i photoshop og illustrator og søger faktisk noget der kan udvide min portfolio lidt. Min seneste reference er: www.bookhltv.org . Hvis det har nogen interesse må du endelig sige til. Jeg har desværre ikke haft tid til at lave min egen side endnu, da jeg har meget andet arbejde for tiden.

 

Med venlig hilsen

Peter Greve

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Fra Vilnius
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Webtailor er en dansk virksomhed placeret i Litauen. Her har vi 10 dygtige og håndplukket webdesignere. Det er derfor vi både kan levere høj kvalitet, billig og den gode service! Jeg håber, at du vil være interesseret i et samarbejde med os. I kan læse mere om os på http://www.imaginess.dk og http://www.webtailor.dk eller kontakt os, hvis I har spørgsmål – på mail (goda@imaginess.dk) og vi vil gøre alt hvad vi kan for at levere et tilfredstillende resultat.

Med venlig hilsen,

Goda

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Vil uden tvivl kunne hjælpe dig rigtig godt videre. :)

Hvis du skriver mig en mail på brian@inmoto.dk , så sender jeg dig gerne lidt flotte referencer - har netop færdiggjort et andet projekt inden for herremode.

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være velkommen til at sende mig en PM. Webdesign kan klares for et par tusinde :-)

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)