Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outlook hjælp!!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Holte, Odsherred
Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lige blevet "medlem"/bruger - og håber på at en herinde kan hjælpe med at løse mine udfordringer, jeg har med Outlook (windows 2000, Office XP). To problemer: 1) når jeg skriver en ny mail, skal jeg først klikke i "til"-feltet, så finde adressen i kartoteket, så ok - og så kan jeg skrive mailen.....= for tungt! Når jeg går ind i "funktioner", Indstillinger, Andet - så findes muligheden ikke at slå "smart tags" til. Er der nogen, der ved, hvad jeg så kan gøre.

problem 2: når jeg besvarer en mail (fra en ny kontakt), så kopierer outlook ikke adressen ind i kartoteket. Er der nogen, der ved, hvad jeg skal gøre, for at få den funktion op at køre.

Glæder mig til at høre fra jer.

NinsSmile

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nins.

Og velkommen til.

Kan du ikke nøjes med at skrive navnet i til - feltet, og så vil den selv gå ind og læse i kontaktpersoner og foreslå relevante personer?

 

Med hensyn til besvarelsen af e-mail og automatisk opdatering i kontaktpersoner, så bruger jeg det med at højre-klikke på afsenderafdressen og tilføje afsenderen til kontaktpersoner.

Men sig lige til, hvis du finder en måde at gøre det på...

 

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nins

Mht problem 2 kan du gå ind i tools, options og send og så tryk på automatically put people I reply to in my contacts

Dbh

Nina

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)