Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdens bedste "Newsletter" udbyder

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Santiago, Chile
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg er på udkig efter en solid udbyder af "newsletter services" til international distribution af omkring 50.000 - 100.000 nyhedsbreve pr. måned.

Vi har haft stor succes med at vælge de største (og desværre ofte lidt dyrere..) udbydere til bla. hosting - så nu går jagten efter verdens bedste newsletter udbyder!

Nogle bud??

På forhånd tak.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om de er verdens bedste, jeg har ikke prövet dem alle :) Jeg er dog mere end tilfreds med www.ebrev.info.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimitri Hardorff:

Jeg ved ikke om de er verdens bedste, jeg har ikke prövet dem alle :) Jeg er dog mere end tilfreds med www.ebrev.info.

Jeg har heller ikke haft behov for at bruge andre end eBrev - Så det må jo være et eller andet tegn på at de er de bedste når vi ikke har lyst til at prøve noget andet. Smile

Prøv at give eBrev et kald på 70 23 13 37 og spørg efter Oscar, så vil jeg tro han har en ret lækker kanin han kan trække op af hatten til dig Wink

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

En af de helt store du bør checke er AWeber.

Der er masser af features til tracking, og i forhold til mange andre udbydere betaler du (normalt) for antal abbonnenter istedet for per email du sender gennem systemet. (Så specielt hvis du sender et eller flere nyhedsbreve pr. måned kan der være en besparelse).

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

I den lidt dyrere ende har du www.mailchimp.com, men kvaliteten af produktet følger med.

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Vi hos Metimus har en del erfaring med nyhedsbreve og du er meget velkommen til at kontakte os og hører mere om hvad vi kan tilbyde dig.

Du kan læse mere om os på http://www.metimus.dk/

Med venlig hilsen
Martin

Fra Santiago, Chile
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for rigtig god respons indtil videre.

Er der andre der kan anbefale (især større internationale) udbydere?

Tilmeldt 22. Apr 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Matster..

Kik på Zoomio, der godt nok er danske men både store og internationale - en af deres forcer er nettop volumen udsendelser!

mvh.

Søren 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)