Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

S.m.b.a. Hvad er jeres erfarringer???

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!!

 

Er ved at starte virksomhed op og står og overvejer at åbne en forening/s.m.b.a. Til at drive virksomheden.

har haft kontakt til nogle forskellige advokater der tilbyder denne service og har fået en masse oplysninger omkring denne selskabs form.

Masser af fordele få ulemper.

Mine spørgsmål

Er der problemer med myndighederne generralt? Har det indtryk af at de ikke har så meget forstand på det selv!!

Kan man lave et s.m.b.a. selvskab om til et aps senere hen?

De siger alle at selvskabet har de samme forpligtigelser som et aps passer dette?

Hvad siger kunder til denne virksomhedsform?

Håber der er andre der har erfaring med dette, så på forhånd tak?

Hilsen Christoffer

Ejendomsservice – til hele din virksomhed

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

SMBA har været diskuteret til hudløshed her på Amino, så gør dig lige den ulejlighed at tage en søgning på siden.

Hilsen Jakob

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

I lyset af, at fordelen ved et SMBA vel stort set er, at man kan gå på røven uden at det koster noget, vil min kreditpolitik overfor et SMBA være noget mere restriktiv end overfor en hvilken som helst anden virksomhed. Jeg har dog ikke haft fornøjelsen af at arbejde for nogle SMBAer endnu, og jeg er da sikker på, at langt de fleste bare stille og roligt vil betale de ydelser, de køber.

Der er enkelte brugere, som nærmest kommer i religiøs ekstase ved at diskutere SMBA. Så tjek lige andres kommentarer til disse brugere, hvis de skulle vise sig her i denne tråd.

Og brug aminos søgemaskine - der er masser af SMBA-snak.

mvh Hans

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)