Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal det være dansk???

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gået med en lille forestilling om at vi danskere helst vil handle ved en dansk webshop, altså at vi er mest trygge ved at handle inden for landets grænser.
Kom så til at tænke på at det måske bare var mig der havde det sådan, hvordan har i det?

 

Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom nu lige aminoer!

Hvis man skal kunne bruge denne afstemning til noget, så må der sgu være nogle flere der byder ind, nu er der 25 der har set den og kun 4 der har stemt, det må kunne gøres bedre ;o)

Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom lige til at tænke på... ville det ikke være smart hvis spørgeskemaer som dette fik sit helt eget menu punkt! For lige om lidt så er der skrevet 20 nye indlæg, også ligger jeg ikke på første side i "Indlæg i dag", og jeg vil jo heller ikke komme til det, da der oftest ikke bliver skrevet nogle svar til et spørgeskema som derved ville bringe tråden tilbage til "Indlæg i dag".

Med andre ord; det er lidt svært at holde live i en afstemning herinde. Da den hurtigt er ude af "Indlæg i dag" (hvor jeg tror de fleste bruger kigger for at finde en tråd de kan deltage i) og dermed hurtigt bliver glemt!
 
Bare et forslag ;o)
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er helt enig i din betragtning

Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
så endnu en stemme til dig *S*

Venligst

René Buch

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)