Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Western Union ???

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

 

Jeg skal betale en leverandør fra Kina og det skal foregå med/ved "Western Union"  ..... Hvad betyder det ?

 

Klaus

Vandklar.dk

 

www.vandklar.dk

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, og det  betyder også at du lige skal passe lidt på. Western Union er jo ikke ligefrem billige at bruge, her tænker jeg på deres gebyr, så de, din leverandør, må have en virkelig god grund til at bruge dem...og bevares det kan de så sandelig også have da mindre virksomheder kan have svært ved at lave en bank konto, samt få de tilladelser som skal til. Det gør så at Western Union er en OK løsning for dem.

Det kan også være at man som virksomhed ønsker at køre det hele  uden om redskaberne....hvilket med den viden jeg har om regionen ikke er svært at forstille sig :-) Er det tilfældet er Western Union i høj grad en god mulighed.

Du kan i princippet være ligeglad med om gutten i Kina snyder eller ej, men jeg ville passe på mine penge....

 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Min klare opfattelse er at man skal holde sig fra de firmaer der vil handle med betaling gennem WU. WU skriver også selv at man ikke skal handle med dem som "bank" ved net handel. Mange af dem der vil handle sådan er fuskere. Har været ved at løbe ind i sådan et par stykker, men Google reddede mig.

MVH

Kim

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale at du googler det firma du køber ved. Jeg bruger normalt alibaba.com til at finde asiatiske producenter etc. og Hvis de har været gold members i et par år så ved jeg med sikkerhed at det ikke er et fup trading firma. Men ja pas på firma som bruger WU.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 03:40
Hvor mange stjerner giver du? :

nej nej nej nej nej nej

DU MÅ IKKE BETALE MED WESTERN UNION

Spør dig selv om dette. Hvis firmaet ikke engang kan oprette en almindelig bankkonto - hvor seriøse en aktør kan de så være??

Efter min mening så har WU en berettigelse hos privatpersoner. Herudover så er det vist kun bondefangere og folk der sælger ulovlige varer, der beder om betaling genne WU.
Du skal virkelig være sikker på at firmaet har reelle hensigter før du giver dig i kast med transaktioner via WU.

Hilen Morten

Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

 

Tusind tak for indlæggene og kan fortælle at jeg tog chancen og betalte (efter at have undersøgt firmaet godt) og har fået varen, så helt galt går det ikke hver gang :) men regner da med at betale ved bankoverførsel næste gang hvis det er et større beløb (jeg betalte kun ca. 1000 kr. denne gang).

 

Venlig hilsen

Klaus

www.vandklar.dk

PS. har også lavet matematik hjemmesiden www.pi.skolesider.dk hvor man kan øve/spille matematik Smile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)