Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil programmere selv kan jeg ?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil selv prøve at lave mit website, men hvad skal jeg starte med. Kan godt det meste med html og xhtml. Det jeg vil lave er et website som Fx. arto, hot.dk og et forum lige som amino og alle muglige andre med log in systemer hvor man kan skrive sammen.

men hvad skal jeg starte med hvis jeg vil dette.

på forhånd tak 

Tilmeldt 16. Jun 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

så vidt jeg ved er arto etc. web apps.

du har så 2 valgmuligheder

1. du kan lære at skrive C#

2. du kunne jo evt købe iron speed designer jeg ved godt at det er super dyrt software men det er alle pengene værd.

 

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Med mindre at man gør det for sjovt, så ville jeg ikke bruge tid på at udvikle sådanne sites selv. nope, sådan noget køber man og så laver man "lige" stylesheets og den slags således at det ser rigtig flot ud.

Uden at jeg ved det med sikkerhed, så vil jeg gætte på at Amino har IKKE programmeret det her system fra bunden, de har købt et eller andet færdigt system og så har de designet hvordan det skal se ud og lavet stylesheets.

Hvis du har en god ide så drejer det sig om at komme igang og ikke tabe unødvendig tid på at programmerer noget som er 100% standard og som er gjort 15.000.000 gange før...

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Skouhus:

Med mindre at man gør det for sjovt, så ville jeg ikke bruge tid på at udvikle sådanne sites selv. nope, sådan noget køber man og så laver man "lige" stylesheets og den slags således at det ser rigtig flot ud.

Uden at jeg ved det med sikkerhed, så vil jeg gætte på at Amino har IKKE programmeret det her system fra bunden, de har købt et eller andet færdigt system og så har de designet hvordan det skal se ud og lavet stylesheets.

Hvis du har en god ide så drejer det sig om at komme igang og ikke tabe unødvendig tid på at programmerer noget som er 100% standard og som er gjort 15.000.000 gange før...

jeg har tænkt på et færdigt phpbb forum hos surftown. Nogle der har eller kender et forum i phpbb så jeg kan se hvordan det ser ud nogle der ved noget om phpbb forum så skriv.  

Fra København
Tilmeldt 17. Feb 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

phpbb.com kører selv et phpbb-board du kan se under community.

Webudvikler og stor fan af god øl og mad

Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

skal man kunne C# for at lave et web-app :)? det var en af de mere outrerede holdninger jeg til dato har hørt, men jeg er sikker på at bill gates er lykkelig for det :)

Java, PHP, Python, Ruby og så videre har åbenbart ikke meritter til at bygge webapps længere - hvem ringer til Google og Facebook og giver dem de ringe nyheder?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Peter

Jeg står selv og skal "lige" lave et stylesheets til min side www.pyrokinetech.com (har topbanneret resten er standard), men har du link der fortæller hvordan jeg kan gøre dette fra bunden?

Engang i mellem må man jo kende sine begrænsninger :) også selv lave det.

 

 

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Boysen:

Jeg står selv og skal "lige" lave et stylesheets til min side www.pyrokinetech.com (har topbanneret resten er standard), men har du link der fortæller hvordan jeg kan gøre dette fra bunden?

Engang i mellem må man jo kende sine begrænsninger :) også selv lave det.

 

Nej, det må jeg erekende at det gør jeg ikke på stående fod da jeg ikke selv kan finde ud af det ej heller har tid og lyst til at lære det. En hurtig søgning på Google gav mange resultater. Jeg søgte på:

 

how do i program style sheets

 

husk på at overholde W3C, det kan du læse om her

 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis dine besøgende skal kunne se dit website så skal du bestemt ikke overholde W3C standarderne på dine stylesheets ;) med mindre altså du er ligeglad med IE6 besøgende.

Så vidt jeg husker havde trådstarter en tilsvarende tråd under et tilsvarende navn for et halvt års tid siden.

Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

efb-freak:

Vil selv prøve at lave mit website, men hvad skal jeg starte med. Kan godt det meste med html og xhtml. Det jeg vil lave er et website som Fx. arto, hot.dk og et forum lige som amino og alle muglige andre med log in systemer hvor man kan skrive sammen.

men hvad skal jeg starte med hvis jeg vil dette.

på forhånd tak 

Det kan man sagtens, hvor der er vilje er der vej.

Frontend delen har du styr på. Du mangler bare at kunne skrive nogle backend services.

 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)