Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal bruge 10.000 kr.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du nævner hurtige penge, så derfor. Ideen med det forefaldende arbejde for familie og vennerne er jo, at du ikke "får" pengene, men gør dig fortjent til dem, og derfor et lille forefaldende arbejde, som sikkert mange af dem ville blive glade for, for de ikke selv får taget sig sammen til at lave. Det kalder jeg en WIN - WIN situationSmile

Tilbyd dem at vaske deres bil inden- og undefor, male stakittet, køre med skrald..ja kun fantasien sætter grænser...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan ville man bære sig ad med at sælge et stykke software. Skulle det være noget fri trial i 30 dage?, eller bare betal og få programmet?

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

man kunne jo snuse lidt til hvad Spamfighter har gjort... de må jo siges at have rimelig god succes for tiden ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Brandt:

man kunne jo snuse lidt til hvad Spamfighter har gjort... de må jo siges at have rimelig god succes for tiden ;-)

De har sikkert gjort det godt. Men det ødelægger lidt ideen om et hurtigt lille program, til nogle hurtige lommepenge.
Det skulle gerne holdes så simpelt som muligt. 

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville foreslå at droppe alt det andet og så følge Allans andet råd...

Allan:
Du kan evt. i samme moment rydde op hjemme hos dig selv og få samlet alle de "værdifulde" ting, du ikke bruger mere og solgt dem i den blå avis eller lignende, lav et loppemarked og inddrag børnene, så vælter kunderne til...du kan evt. osse bede dine venner og nære familie om at "sponsorere" med nogle ting, de gerne vil af med.

Men fratrække den sidste del der har med andre end dig selv at gøre.

Oprydning er god mental hygiejne. Glæd dig over at prioritere og se det som en mulighed. Du kommer til at prioritere de vigtige ting. Alt dit ragelse du "nok skal bruge en dag til [et eller andet projekt]" bliver alligevel aldrig til noget - det skal sælges eller det skal smides ud.Sørg desuden for at få sparet nogle penge og nedsat dit forbrug det er skattefrie og varige indtægter.

 

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

udvikler:
Jeg ville foreslå at droppe

de hurtige tricks. Det er mere ønsketænkning end realistisk og du har brug for noget sikkert nu. En fugl i hånden og alt det pis er det vigtigste nu.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

 

udvikler:

udvikler:
Jeg ville foreslå at droppe

de hurtige tricks. Det er mere ønsketænkning end realistisk og du har brug for noget sikkert nu. En fugl i hånden og alt det pis er det vigtigste nu.

ØØØØØøøøøøøh... hva'... det m fuglen ... ik' forstået!!! Indifferent

Men du får aligevel nogle varme sommerhilsner til dig og dine kære
Pia Krondal

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak alle.

Og tak udvikler for realisme checket. Jeg har allerede ca. 4-5 ting som jeg skal ha solgt, som jeg troede jeg ikke kunne leve uden, men som egentligt bare samler støv.

Er der nogen der har brug for en HP IPAQ 6915 PDA med indbygget GPS Big Smile

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)