Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad skal mit forum handle om

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg vil lave et Forum men hvad skal det handle om vil godt lave noget med sport men hvad kunne eller være et godt emne og der kan godt være flere emner ?

Tak for hjælpen.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne måske være en idé at indse at du ikke skal lave et forum, når du ikke har nogen idé til hvad det skal handle om

Jeg vil tro at 9 ud af 10 fora der findes på nettet om "diverse emner" ligger døde hen med under 10 brugere...

Så hvis du vil lave et forum, så find noget du selv ved en masse om og har interesse i, og få nogle folk med på ideén - UDEN at spamme overalt på nettet med det.

 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 16. Jun 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Efb-freak hva med et forum om sport Al slags som så også kunne være et slags socialt netværk for sports fanatikere.

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

XstormX:

Hej Efb-freak hva med et forum om sport Al slags som så også kunne være et slags socialt netværk for sports fanatikere.

 

Det var også det jeg tænkte på. Ville det være en god ide?

Fra München
Tilmeldt 18. Aug 08
Indlæg ialt: 70
Fra  newQReation Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med dig Anders!

Find ud af noget selv, som du virkelig brænder for og som du bare har lysten til!

Og det med et sport socialt netværk er jo så ekstremt svært at lave, undskyld for at smadre din drøm lidt.. Men hva dgør dit forum specielt?

 

//Jens Nannerup

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kører et bodybuilding forum og kan sige at det er meget svært at komme ind på markedet i f.eks. denne branche. Har også lige startet en tysk bodybuilding hjemmeside op med et forum og må indrømme at selv om vi har en del besøgende så tager det altså lang tid at få folk til at bruge et forum.

tror virkelig du skal finde en lille niche hvis du vil køre en side kun med et debatforum. Ellers kan du køre en side om noget der interesserer dig og sørge for at få masser af indhold så du får en masse besøgende, sidenhen kan du så tilføje et forum.

Held og lykke med projektet :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)