Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leasing aftale GRATIS overdragelse

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har en flot 10,5 tons Mercedes Atego 1023 L fra 2005 med plads til 18 paller,

med sort skydepressening og 1500 kg lift.

Den er NY SYNET og har kun kørt 245.000 km har servostyring, automatgear og en EURO III Miliø motor

Da vi desværre ikke har noget kørsel til den, overdrager vi gerne leasing GRATIS Yes

eneste betingelse, at leasing selskabet kan godkende kandidaten.

mdr. leasing ydelse 7.550 + moms. aftalen løber over endnu 3 år hvorefter lastbilen kan overtages for et beskedent beløb.

Der findes ingen betingelser mht km eller lign

Bilen står i Grønbæk ved Silkeborg

Kontakt venligst Lars på 51297231 

(eller Dorrit på 25145967)

 

Fra Køge
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Godt forsøg, at finde en der kan overtage din leasingaftale her på Amino... Jeg tror bare, du har valgt det forkerte medie.

Chancen for at du finder en iværksætter, der vil overtage en leasingkontrakt på et køretøj af denne kaliber på Amino, vil jeg vurdere til at være absolut minimal. Tænk istedet på hvem der kunne tænkes at være i målgruppen for dit tilbud.... f.eks. vognmænd eller måske byggemarkeder, entreprenører??? Hvor og hvordan kommer du hurtigst, billigst og mest præcist i kontakt med din målgruppe? Prøv at arbejde videre ned af den vej, så tror jeg du har bedre chance for at ramme en, der vil overtage kontrakten.

Held og lykke med det og god dag. Lasse.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)