Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvem kan lave hjemmeside?

Side 3 ud af 6 (55 indlæg)
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Lønne:

Remydk:
Nu er der jo ikke nogen regle omkring dette. Men jeg har ændret lidt i den Smile "så den ikke irritere de sarte Amino folk!"

Korrekt, der er (desværre) ingen regler for det. Men derfor må man vel gerne spørge pænt og håbe du lytter - når nu det er noget som irriterer andre. Et SÅ stort billede og de - nu slettede - mange liniers tekst fylder trods alt meget i forhold til standardlængden for dine indlæg.

Der findes én simpel løsning på problemstillingen. Brug Firefox: http://www.getfirefox.net/ og AdblockPlus plugin'et: http://adblockplus.org/en/

Så kan du bare højreklikke på billedet og vælge "adblock picture", så ser du aldrig mere til det.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er kedeligt når der ike er nogen regler. Men hvis der var det skulle i tumber nok finde noget andet at græde over.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:
Ja det er kedeligt når der ike er nogen regler. Men hvis der var det skulle i tumber nok finde noget andet at græde over.

Du er altid så dejlig en person Remy. Virkelig en stor og uundværlig personlighed her på Amino. Her prøver man - på en flink måde - at fortælle dig noget, men snedige dig havde allerede opdaget at der ingen regler er for området og så behøver man ikke tænke på andet.

*suk*

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:

Ja det er kedeligt når der ike er nogen regler. Men hvis der var det skulle i tumber nok finde noget andet at græde over.

Hvis du ikke engang kan gennemskue, at det er trættende at din kæmpe signatur fylder halvdelen af skærmen, så skal du nok ikke kalde andre folk for tumper (jeg antager at det er det du forsøger at stave til...).

Mht. at græde, så lyder du ret meget som et fornærmet barn, som lige har fået en irettesættelse om at sidde ordentlig ved bordet :)

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 07:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Til de undrende over dyre hjemmesider !!!

Trods mange dyre steder (fra 8000 til 40000) er joomla CMS et system, FOR alle, enkeltpersoner, firmaer, Stor og Små, webbutikker, forums osv bruger. Joomla CMS er det mest brugte CMS og grunden til folk kan lave det fra 1500 og opefter er fordi systemet er gratis. (har rigtig mange muligheder, forums, automtisk backup, ja flere 1000 hurtige ting at installere, som de hjemmestrikkede CMS systemer ikke har)

Det tager ca. 10sek at ændre et design, og man kan få lavet sig helt eget design fra bunden for en 3-5oookr hvis man ikke kan lide et af de designs som man kan vælge imellem (man kan hurtigt ændre i designs mm).

Rådgivning er simpelt osv. (har kun mødt 1 kunde af alle mine hjemmesider, og 1/3 kan i se i CV).

Kort : En hjemmeside, er en hjemmeside. Produktet bydes af fx. jeg, og man kan se CV på hjemmesiden og læse alt.

 

Fra joomla.org

Joomla er (nok) det mest udbredte open source cms i verden...
Joomla er (nok) det open source cms med flest tredjeparts plugins... (fx forum, gæstebog)
Joomla er meget nemt at gå til for nybegyndere og "ikke-nørder"...

 

Kort : en hjemmeside skal man ikke give mere end 2-3000kr for uden specielt design

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Granholm IT og PC support:

Kort : En hjemmeside, er en hjemmeside.

Det er nok en af de vildeste generaliseringer jeg længe har set. Der er KÆMPE forskel på hjemmesider, både mht. opbygning og arkitektur, men også i forhold til hvilke features der skal understøttes og hvordan disse ønskes implementeret.

Det er fuldt ud forsvarligt at forskellige firmaer udbyder deres produkter til 4000-40.000kr, da der bør, og sikkert er, stor forskel i hvad man får for pengene.

Det der mangler for at få en konstruktiv dialog er at der fremsættes flere klare krav fra kunden til hvad der efterspørges, så det ikke bare er usaglige bud, der kommer på et produkt som kan være meget simpelt eller ekstremt komplekst.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Remydk:

Ja det er kedeligt når der ike er nogen regler. Men hvis der var det skulle i tumber nok finde noget andet at græde over.

Så længe folk formår at opføre sig fornuftigt og rette sig efter venlige henstillinger skulle regler jo heldigvis ikke være nødvendige, men med den attitude du kommer med kan det jo lige pludselig blive nødvendigt at lave regler.

Vi har fået flere klager over din signatur og flere har appelleret venligt til at du ændrer den, så det mindste du kunne gøre var da at resepektere de andre amino'ers holdning og rette den til i stedet for at begynde at kalde folk for tumper. Prøv at forestille dig hvis alle gjorde som dig, hvordan tror du så det ville være at skulle læse en tråd i gennem? Det ville være ret træls.
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm halvdelen af skærmen er vist for lidt. Min laptop tager Remydk's signatur HELE skærmen... Det kan selvfølgelig være en grund til Remy ikke ser det som et problem, da hans egen hjemmeside header også fylder lidt over halvdelen på min skærm. Less is better, specielt med sådan noget her. (beklager off-topic, men er faldet over den gigantiske signatur et utal af gange nu)

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg inviterer gæster hjem i mit hus, så har jeg heller ingen regler. Jeg forventer at folk gengælder min gæstfrihed og passer på mine ting og i det hele taget opfører sig fornuftigt. Gør de ikke det, så vil jeg på en pæn måde bede folk om at opføre sig ordentligt. Gør de så stadigvæk ikke det, så ryger de på røv og albuer ud af døren..
På Amino kan vi ikke være alle steder og derfor har vi nogle rare moderatorer der yder en stor indsats med at holde orden på Amino. De er med andre ord vores forlængede arme.
På Amino er der heller ikke nogen regler, for her forventer vi også at folk opfører sig ordenligt. Gør de ikke det, så får de en venlig henstilling om at ændre adfærd. Hvis det ikke ændrer noget og gæsten samtidig opfører sig som et forsmået barn på steroider, så er vejen til døren meget kort...

Dbh Martin

Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Poulsen:

Granholm IT og PC support:

Kort : En hjemmeside, er en hjemmeside.

 

 

Det er nok en af de vildeste generaliseringer jeg længe har set. Der er KÆMPE forskel på hjemmesider, både mht. opbygning og arkitektur, men også i forhold til hvilke features der skal understøttes og hvordan disse ønskes implementeret.

Det er fuldt ud forsvarligt at forskellige firmaer udbyder deres produkter til 4000-40.000kr, da der bør, og sikkert er, stor forskel i hvad man får for pengene.

Det der mangler for at få en konstruktiv dialog er at der fremsættes flere klare krav fra kunden til hvad der efterspørges, så det ikke bare er usaglige bud, der kommer på et produkt som kan være meget simpelt eller ekstremt komplekst.

 

 

Det kan godt være Granholm er billig, men har du behov for hjælp/support bagefter, så falder hammeren....

Jeg vil anbefale dig at betale lidt mere for en hjemmeside, og så få et ordentligt produkt - frem for den løsning Granholm tilbyder dig.

Vi fik lavet en Joomla hjemmeside hos Granholm, som desværre blev hacket 2 måneder efter. Idag står vi med en ubrugelig hjemmeside, da vi ikke selv kan rense databasen mv. Iflg. ham skyldes det, at vi ikke har opdateret Joomla eller nogle komponenter, men det har han aldrig oplyst os - derfor vil vi heller ikke bruge flere penge på ham.

Kort sagt - man får hvad man betaler for, og det har vi indset nu.

 

Side 3 ud af 6 (55 indlæg)