Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvem kan lave hjemmeside?

Side 4 ud af 6 (55 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders, Hvis du skal have din hjemmeside op og køre igen, må du sige til, så skal jeg tage et kig på den.

Mvh
Brian 

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

Tak for det Smile.

Jeg vender tilbage til dig i næste uge..


 

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Poulsen:

Michael Poulsen:

Granholm IT og PC support:

Kort : En hjemmeside, er en hjemmeside.

 

 

Det er nok en af de vildeste generaliseringer jeg længe har set. Der er KÆMPE forskel på hjemmesider, både mht. opbygning og arkitektur, men også i forhold til hvilke features der skal understøttes og hvordan disse ønskes implementeret.

Det er fuldt ud forsvarligt at forskellige firmaer udbyder deres produkter til 4000-40.000kr, da der bør, og sikkert er, stor forskel i hvad man får for pengene.

Det der mangler for at få en konstruktiv dialog er at der fremsættes flere klare krav fra kunden til hvad der efterspørges, så det ikke bare er usaglige bud, der kommer på et produkt som kan være meget simpelt eller ekstremt komplekst.

 

 

 

Det kan godt være Granholm er billig, men har du behov for hjælp/support bagefter, så falder hammeren....

Jeg vil anbefale dig at betale lidt mere for en hjemmeside, og så få et ordentligt produkt - frem for den løsning Granholm tilbyder dig.

Vi fik lavet en Joomla hjemmeside hos Granholm, som desværre blev hacket 2 måneder efter. Idag står vi med en ubrugelig hjemmeside, da vi ikke selv kan rense databasen mv. Iflg. ham skyldes det, at vi ikke har opdateret Joomla eller nogle komponenter, men det har han aldrig oplyst os - derfor vil vi heller ikke bruge flere penge på ham.

Kort sagt - man får hvad man betaler for, og det har vi indset nu.

 

 

Det er korrekt at hans hjemmeside er hacket pga. han ikke opdaterede joomla, og ikke vil betale de 1-2 timer det vil tage at lave den. Vi kan sammenligne det med en bil.

Skifter du ikke olien, og bilen går i stykker, får du ikke en ny !

Hvis du køber en ny bil, og køre galt, får du ikke en ny bil !

Det er derfor, hvis man ikke selv vil opdatere systemet (joomla) så kan man betale sig fra det.

 

Kan da lige ridse op hvad som står på granholm.dk

Total løsning - Et sikkert valg

Vil du ikke sidde med alt bøvlet med at lave backup, sørge for hosting, tekniske opdatering af joomla (se www.joomla.org) rettelser osv ? Lad granholm sørge for det hele.

                      samt

Hvad dækker en hjemmeside opsætning og supporten ?

Når et projekt er færdigt, og hjemmesiden er afleveret, er det kundes hjemmeside og ansvar.

Man kan få support hvis noget de næste 14 dage skal rettes. Garantien for at man har hvad man vil have.
Evt. kan man købe total løsninger eller andre support produkter.

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg køber en bil af dig, og den går i stykker efter 2 måneder p.g.a. olie - så må det være bilen der er noget galt med og ikke den manglende olie.

Men andre ord - når en hjemmeside bliver hacket 2 måneder efter du har installeret den - så må det være din fejl at den ikke er opdateret.


Efter så kort tid burde du kigge på siden UB.




Men vi får jo hvad vi betaler for.....

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener ikke man kan klandre en leverandør for at produktet der fremstilles stopper med at fungere pga. en manglende opdatering, der vel at mærke kommer efter leveringstidspunktet.

Problemet her består i hvad der forventes at der er indholdt i samtalen, og hvad der rent faktisk er en del af aftalen.

Derfor kan det altid anbefales at der laves en skriftlig aftale der beskriver hvad der leveres og hvad det koster. Havde et sådan dokument eksisteret var vi ude over denne diskussion.

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Poulsen:

Jeg mener ikke man kan klandre en leverandør for at produktet der fremstilles stopper med at fungere pga. en manglende opdatering, der vel at mærke kommer efter leveringstidspunktet.

Problemet her består i hvad der forventes at der er indholdt i samtalen, og hvad der rent faktisk er en del af aftalen.

Derfor kan det altid anbefales at der laves en skriftlig aftale der beskriver hvad der leveres og hvad det koster. Havde et sådan dokument eksisteret var vi ude over denne diskussion.

God ide, vil formuler dette til fremtidige kundeaftaler Smile

 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Jeg er enig med dig.

Men havde jeg selv stået i samme situation som Granholm, så jeg havde tilbudt kunden at udbedre "fejlen" UB, og så gøre vedkommende opmærksom på at det (ved fremtidige henvendelser) koster x antal kroner at få support.



Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Granholm IT og PC support:

God ide, vil formuler dette til fremtidige kundeaftaler Smile

Det glæder vi os til, så har vi andre noget håndgribeligt at henvise til når folk undrende spørger til hvordan det er muligt at du kan dumpe priserne sådan som du gør :)

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Poulsen:

Men havde jeg selv stået i samme situation som Granholm, så jeg havde tilbudt kunden at udbedre "fejlen" UB, og så gøre vedkommende opmærksom på at det (ved fremtidige henvendelser) koster x antal kroner at få support.

Ja det kan man argumentere for (og imod). Såfremt leverandør mener at denne ikke er forpligtet til at levere ydelsen uden beregning, og kunden ikke vil betale for det, er der kun tilbage at kigge på hvilken aftale der er lavet mellem parterne.

Leverandøren kunne vælge at gøre det for at optjene lidt goodwill hos kunden og dennes omgangskreds, men i sidste ende er det op til leverandøren, såfremt der ikke er noget på skrift der siger andet.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Med de priser som Granholm arbejder med, så må kunden gå ud fra at der ikke kommer alt muligt spændende ekstra arbejde oven i handlen gratis.

Vi arbejder med nogle lidt andre priser og her giver vi heller ikke friviligt gratis timer væk. Det som kunder ofte glemmer at tænke på, er at bureauerne jo taber penge hver gang der laves gratis support.

Der er jo ingen der forventer at en webshop giver deres produkter væk gratis, hvorfor skulle vi så?

Mvh Peder Steen Jensen

Side 4 ud af 6 (55 indlæg)