Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvem kan lave hjemmeside?

Side 5 ud af 6 (55 indlæg)
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Peder TakeTwo.dk:

Med de priser som Granholm arbejder med, så må kunden gå ud fra at der ikke kommer alt muligt spændende ekstra arbejde oven i handlen gratis.

Vi arbejder med nogle lidt andre priser og her giver vi heller ikke friviligt gratis timer væk. Det som kunder ofte glemmer at tænke på, er at bureauerne jo taber penge hver gang der laves gratis support.

Der er jo ingen der forventer at en webshop giver deres produkter væk gratis, hvorfor skulle vi så?

Mvh Peder Steen Jensen





Det er jeg ikke enig med dig i.

Hvis man er ny iværksætter, og ikke har forstand på hjemmesider, support mv., hvordan skal man så "gå ud fra det"?


 

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Peder TakeTwo.dk:

Med de priser som Granholm arbejder med, så må kunden gå ud fra at der ikke kommer alt muligt spændende ekstra arbejde oven i handlen gratis.

Vi arbejder med nogle lidt andre priser og her giver vi heller ikke friviligt gratis timer væk. Det som kunder ofte glemmer at tænke på, er at bureauerne jo taber penge hver gang der laves gratis support.

Der er jo ingen der forventer at en webshop giver deres produkter væk gratis, hvorfor skulle vi så?

Mvh Peder Steen Jensen

Enig.

Faktisk er det der jeg er ved at stramme op. Har erfaret at jo mere "goodwill" man giver, jo mere vil kunderne faktisk have, og når først man er i gang, er det svært at sige stop. Derfor siger jeg, at op til 14 dage efter levering kan man komme med ændringer, og kommer der kun mindre ændringer, som først kommer 3 uger senere, så laver jeg da dem. Men ja, 1 ud af 84 hjemmesider som beklager sig kan jeg leve med, selvom jeg syntes det er 1 for mange.

Jeg syntes ikke det er dyrt, at betale 500kr / mdr for ikke at skal tænke på sin fx. webbutik med opdateringer, og andre dele.  Men denne del er fravalgt, det kan ikke passe at jeg skal lave dette gratis når andre kunder betaler for denne pakke til 500kr om måneden.

Men har nu kastet en ny bestillingsformular op, kan ses er : klik her, der står : "Diverse produkter leveres efter aftale. Der rettes til så kunden er tilfreds (dog maks 14 dage efter produktet er leveret). Efter levering af produktet har kunden ansvaret for produktet."

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

.... du har aldrig tilbudt mig en pakke til 500 kr. / måned.

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Poulsen:


Det er jeg ikke enig med dig i.
Hvis man er ny iværksætter, og ikke har forstand på hjemmesider, support mv., hvordan skal man så "gå ud fra det"?

Jeg kan kun give dig to råd her.

1. Allier dig med nogle som ved noget om området. (Det svarer til at du ikke ved noget om biler, men alligevel køber en uden at rådføre dig med en fagmand der ved at Trabanter ikke et godt køb, medmindre man livstidsgaranti med - i dette Trabant eksempel et par uger).

2. Vær kritisk og forsøg at gennemtænke alle de mulige scenarier.

Du kan altid spørge her på Amino hvis du er i tvivl om et køb - bare husk at gøre det før du køber varen.

Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det Wink

Jeg er da allerede blevet en del klogere.... Smile

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Poulsen:

Peder TakeTwo.dk:

Med de priser som Granholm arbejder med, så må kunden gå ud fra at der ikke kommer alt muligt spændende ekstra arbejde oven i handlen gratis.

Vi arbejder med nogle lidt andre priser og her giver vi heller ikke friviligt gratis timer væk. Det som kunder ofte glemmer at tænke på, er at bureauerne jo taber penge hver gang der laves gratis support.

Der er jo ingen der forventer at en webshop giver deres produkter væk gratis, hvorfor skulle vi så?

Mvh Peder Steen Jensen





Det er jeg ikke enig med dig i.

Hvis man er ny iværksætter, og ikke har forstand på hjemmesider, support mv., hvordan skal man så "gå ud fra det"?

 

Det er ikke for at være træls eller noget, men hvis man betaler 2000kr for en hjemmeside, så må man også gå ud fra at der ikke er stillet voldsomt mange timer til rådighed. 2000kr er bare ikke penge nok til at man kan forvente at der bliver brugt timer på en som kunde.

Og så næste pointe, taget i betragtning at der er tale om en handel i erhverssammenhæng, så er det jo sådan set kundens ansvar at vedkommende har en tilstrækkelig viden. Hvis det ikke er tilfældet, så må de jo så have fat i tegnedrengen og anskaffe sig det.

Det bliver aldrig udbyderens problem så længe der er en fyldestgørende aftale. Det er muligt at det er en kynisk indgangsvinkel til det men det er altså voksne erhversdrivende mennesker der bliver handlet med.

Det er altså meget få steder hvor man får ydelser som man ikke har betalt for.

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Poulsen:

.... du har aldrig tilbudt mig en pakke til 500 kr. / måned.

Hvis du havde læst hele siden under hjemmesider og internetbutikker havde du stødt på det :o)

Men det er en fejl, plejer altid at spørge om kunden ønsker denne pakke. Du kan vælge den nu, så skal jeg nok rette din side gratis, hvis du binder dig for min. 3 måneder.

 

Ang mine produkter. De er billige fordi du får en hjemmeside, eller det som du bestiller, og hvis man vil have andet, koster det. Dette er ikke en pakke med ALT, men det kan man godt få, hvis man vil betaler 8000-10000kr, i stedet for de 2000kr Smile

 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde set dit tilbud via et indlæg på amino, og har derfor aldrig været inde på din hjemmeside.


Men jeg hører med ejeren af hjemmesiden - hvad han vil gøre (det er nemlig ikke min..) og så vender jeg tilbage Smile

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Poulsen:

Jeg havde set dit tilbud via et indlæg på amino, og har derfor aldrig været inde på din hjemmeside.


Men jeg hører med ejeren af hjemmesiden - hvad han vil gøre (det er nemlig ikke min..) og så vender jeg tilbage Smile

Bare i orden.  Smile

 

 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo svært at vide hvad kunden her har fået at vide. Har han fx. fået at vide at der skulle opdateres? Hvad står der i aftalen. Som 100% udenforstående, lyder det som om at begge parter måske ikke lige har været 100% på og så må man sgu bare komme videre ;o)

Generelt er jeg dødtræt af Jeres evindelige skænderier om priser og kvalitet. Måden som i udtrykker Jer på, får ihvertfald sådan nogle som mig til at løbe skrigende bort. Firmaer der offentligt nedgør andre firmaer, mister min respekt på få sekunder. Hvis i taler sådan om Jeres konkurrenter, så gør I det sikkert også om Jeres kunder og så er jeg stået af. Kort sagt.........det er lidet charmerende og professionelt.

Jeg skal måske selv have udviklet en hjemmeside og hvis jeg spørger herinde, så håber jeg inderligt at debatten kan holdes på et sobert niveau ;o)

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 5 ud af 6 (55 indlæg)