Det er jeg ikke enig med dig i. Hvis man er ny iværksætter, og ikke har forstand på hjemmesider, support mv., hvordan skal man så "gå ud fra det"?
|
Peder TakeTwo.dk:Med de priser som Granholm arbejder med, så må kunden gå ud fra at der ikke kommer alt muligt spændende ekstra arbejde oven i handlen gratis.
Vi arbejder med nogle lidt andre priser og her giver vi heller ikke friviligt gratis timer væk. Det som kunder ofte glemmer at tænke på, er at bureauerne jo taber penge hver gang der laves gratis support.
Der er jo ingen der forventer at en webshop giver deres produkter væk gratis, hvorfor skulle vi så?
Mvh Peder Steen Jensen
Enig.
Faktisk er det der jeg er ved at stramme op. Har erfaret at jo mere "goodwill" man giver, jo mere vil kunderne faktisk have, og når først man er i gang, er det svært at sige stop. Derfor siger jeg, at op til 14 dage efter levering kan man komme med ændringer, og kommer der kun mindre ændringer, som først kommer 3 uger senere, så laver jeg da dem. Men ja, 1 ud af 84 hjemmesider som beklager sig kan jeg leve med, selvom jeg syntes det er 1 for mange.
Jeg syntes ikke det er dyrt, at betale 500kr / mdr for ikke at skal tænke på sin fx. webbutik med opdateringer, og andre dele. Men denne del er fravalgt, det kan ikke passe at jeg skal lave dette gratis når andre kunder betaler for denne pakke til 500kr om måneden.
Men har nu kastet en ny bestillingsformular op, kan ses er : klik her, der står : "Diverse produkter leveres efter aftale. Der rettes til så kunden er tilfreds (dog maks 14 dage efter produktet er leveret). Efter levering af produktet har kunden ansvaret for produktet."