Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvem kan lave hjemmeside?

Side 6 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Business:

Det er jo svært at vide hvad kunden her har fået at vide. Har han fx. fået at vide at der skulle opdateres? Hvad står der i aftalen. Som 100% udenforstående, lyder det som om at begge parter måske ikke lige har været 100% på og så må man sgu bare komme videre ;o)

Generelt er jeg dødtræt af Jeres evindelige skænderier om priser og kvalitet. Måden som i udtrykker Jer på, får ihvertfald sådan nogle som mig til at løbe skrigende bort. Firmaer der offentligt nedgør andre firmaer, mister min respekt på få sekunder. Hvis i taler sådan om Jeres konkurrenter, så gør I det sikkert også om Jeres kunder og så er jeg stået af. Kort sagt.........det er lidet charmerende og professionelt.

Jeg skal måske selv have udviklet en hjemmeside og hvis jeg spørger herinde, så håber jeg inderligt at debatten kan holdes på et sobert niveau ;o)

 

Jo mon ikke :o)

Hvis folk lader være med at kommentere andre, jeg ønsker ikke at fornærme nogle, men vil ikke stå tilbage hvis folk sviner mig, eller mit firma til Surprise

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det forstår jeg udmærket. det var egenlig heller ikke rettet mod dig ;o)

Det sker bare så tit at der kommer mudderkastning og det gør mere skade end gavn for alle involverede....

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke jeg har kastet med mudder - eller svinet Granholm til. Det har i hvert fald ikke været min mening.

Konklusionen er jo nok, at Granholm og jeg (som han også skriver) ikke har været helt enige om hvilken aftale vi indgik i sin tid.
 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er også mit bedste gæt som udenforstående ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Business:

Måden som i udtrykker Jer på, får ihvertfald sådan nogle som mig til at løbe skrigende bort. Firmaer der offentligt nedgør andre firmaer, mister min respekt på få sekunder.

Det er fuldt forståeligt du reagerer sådan, jeg kunne heller aldrig finde på at udtale mig negativt om mine konkurrenter. Derimod er jeg en del af et community her som hedder Amino, det påvirker mit omdømme hvis Amino får et rygte som "det sted hvor folk sælger ubrugelige hjemmesider til 5000kr". Derfor træder jeg ofte til og gør opmærksom på kvalitet. Når spørgeren så har fået forklaret forskellen så må de for min skyld gerne vælge de billige løsninger.

Men jeg er pænt træt af denne her diskution også, i løbet af et par dage får jeg lagt en artikel online der beskriver down-sides og up-sides ved at vælge en af de billige leverandører i modsætning til en af de "dyre". Der er en forskel og det er ikke vigtigt for mig om de vælger det ene eller det andet, det er vigtigt for mig at de kender vilkårene før de vælger.

Vi laver billige-dyre løsninger, alt det arbejde vi har puttet ned i en pakke til 10.000kr koster typisk 4 eller 5 gange så meget ved vores konkurrenter, og det fremgår umiddelbart ikke når man siger "en hjemmeside". Men som sagt, upcomming article ;)

 

Side 6 ud af 6 (55 indlæg)