Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt mærke, Men har brug for hjælp til importere

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej de glade amino brugere. Big Smile

Jeg er en frisk gut som vil i gang med at prøve noget nyt, sådan som importere tøj fra ikke eu land og derefter sælge det i mit eget forretning, som jeg har ikke åbnet det endnu. Jeg har fundet hvilket mærke jeg skal importere, og hvilket køns gruppe det skal være osv men spørgsmålet er hvordan skal jeg importere det? hvad det kræver? om det kræver stor lager til tøj? hvor meget jeg skal starte med at invinstere? skal jeg starte med at åbne butik eller webshop? kan få oplysninger om hvor meget procent man skal betale af told og moms osv.

Jeg håber at der er nogen dejlige sjæle som vil hjælpe mig, så jeg kan komme igang med det samme, og hvor i kan få muligheden af at prøve noget nyt stil i tøj brnachen. Jeg tror stærk på mig at de mærker som jeg vil importere her i landet, vil blive stor succese.

M.v.h. Zico Big Smile

Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er jo som jeg læser det, næsten hele din virksomhedsplanlægning du spørger om. Gå på biblioteket og lån eksempelvis følgende to bøger:

Big Business af Jette Friis O'Broin

Hevreka af Kirsten Frandsen og Birte Ravn østergaard

de vil give dig en række værktøjer som du kan benytte, så du ikke kaster dig ud i et forretningseventyr uden at have tingene gennemtænkt.

God læselyst Smile

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)