Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kombineret bolig/erhverv søges

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 13. Jun 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 19:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger kombineret bolig erhverv i København/nordsjælland. Vi vil meget gerne leje, men er åbne for køb. Vi skal bruge mindst 120 m2 bolig og 100-200 m2 erhverv.

Hvis I ikke selv ligger inde med det, kender i så nogen steder, som er gode at søge på?


Taaak. :)

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 19:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg ser da ofte nogen på dba.dk - Og hvis du kender nogen der søger noget mindre i Kbh Ø, vil du så ikke sende dem over til mig? :-)

Jeg har andels lejlighed/erhverv på 130 kvm +25 kvm kælder til 4148.- mdl.

Tilmeldt 13. Jun 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 19:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du tro. Jeg kan dog aldrig finde nogen leje på dba, men jeg må hellere kigge igen!

Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i fundet det, i havde behov for? - ellers har vi en ejendom til salg med både bolig og erhverv. Ganske vist er hele molevitten større end det, I nævner, men der er mulighed for opdeling. Ejendommen ligger i Bagsværd nær stationen, men i et lukket område. Erhverv skal nok være af typen liberalt erhverv eller noget, der ikke omfatter vareproduktion i hvert fald.

Tilmeldt 13. Jun 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo snart to år siden, så vi har været vidt omkring, men jeg er bestemt stadig interesseret. Kan du sende mig noget på det?

Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kunne jo være, at I var vokset og nu følte jer klar til at købe. Vor ejendom består af to bygninger på to forskellige, men samhørende matrikler. En dobbeltvilla fra 1977 på ca. 120 etagemeter til hver plus fuld kælder på ca. 60 kvm. Dette er decideret til beboelse. Erhvervsdelen er en villa fra 1930 (ikke funkis) med kælder og tilbygget baghus uden kælder. Vi har vores kontor i stueetagen, og der har før været beboelse i form af et lille kollegium på 1. sal. 2. sal kan indrettes til kontor eller stort mødelokale, men der skal søges kommunens tilladelse i givet fald. Baghuset er oprindelig en garage i to sektioner, der senere er indrettet til bolig med en 1. sal, der har fungeret som gæstefløj. Den er en toværelses lejlighed med køkken, toilet og bad. Du må gerne skrive direkte til mig på her@daneu.dk for nærmere oplysninger, så du kan få tilsendt papirer, som er scannet. Henrik Ertner Rasmussen, Dansk Europamission.

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du er fortsat er interesseret, har jeg en erhvervsejendom med bolig i Espergærde til salg.

kontakt mig gerne for yderligere oplysninger direkte på mail info@tourcathare.dk 

Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 1
Fra  wexøe wellness slanke-stedet.dk kode 10790 Skrevet kl. 15:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 19. Jan 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Vi har et kombineret erhverv og bolig til leje i Sengeløse ved Tåstrup. Erhverv er 90m2 praktisk med nem tilkørsel og 135m2 vinkelbolig med dejlig have. Ejendommen er på Håndværkerbakken, et beboelsesområde med småerhverv. Lejen er kr 8.500 pr.mdr. + forbrug.   

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)