Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigt Tele Nummer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino!

Jeg står nu med valget om et dyrt 70nummer eller en alm. mobil.

Mit nummer skal kun benyttes ( dvs ingen kontakt fra alm. mennesker) af andre virksomheder og med meget hjælp fra et call center!

 

Men men men... Mit problem er hvorvidt jeg allerede nu (i start fasen) skal kaste mig over et 70 nummer og viderstille det til en mobil.

Eller om jeg skal købe et "taletidskort" og vente med 70 nummer.

 

Min problemstilling er så:

Det er trist at skulle skifte til et helt ny (70) nummer om fx. et år. Så jeg mister vigtige kontakter

Ligeledes vil jeg ikke miste kontakt på at have et uprofesionelt nummer. Har selv valgt "ikke 70 numre" fra. Men hvordan er i startet?

 

Tak for hjælpen... 

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Runway

Jeg bruger selv et mobil nummer, jeg har ikke oplevet at det har været et problem for de kunder jeg har haft.
JO et 70 nummer vil da være super lækkert og have men i starten har jeg valgt det fra pga. det økonomiske i det, det er jo ik ligefrem billigt da jeg tjekkede sidst.

Mvh Torben

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Runway.

Spar pengene!

Jeg har kontakt med masser af firmaer dagligt, og jeg vurderer dem på ingen måde efter hvorvidt de har et 70-nummer.

Find et godt mobilnr. som er let at huske, og hold fast på nummeret selv om du evt. skifter teleselskab.

Mvh.

www.ditbrugtmarked.dk

 

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har 2stk 70nr og kan kun anbefale det, jeg mener ikke det er særligdyrt.

Jeg bruger endnu kun det ene og mener det som jeg ikke bruger koster mig et par hundrede i kvartalet.

Det er selvfølig forbundet med nogle ekstra omkostninger at benytte et 70nr, men jeg vil mene at de muligheder der ligger i det overskygger prisen.

Det der koster, er primært den trafik der er fra 70nr. til den telefon du har valgt der skal besvarer opkald.

Jeg er sjældent imponerede af TDC, men lige den del af deres forretning fungere rimelig godt og smart syndes jeg.

Thomas Bonde

 

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)