Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Foretnings plan for commenty / webprotal

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ålborg
Tilmeldt 7. Jul 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at udvikle en portal sammen med en ven, problemter er at vi faktisk ikke har udarbejdet en foretnings plan endnu men vi ved godt hvilken funktioner vi vil have til vores portal.

Det vi står over for er at jeg enligt gerne vil have vi planlægger det nået mere end bare at have det hele i hovdet og sådan vi begge kan fordele opgaverne inden portalen starter op.

Er der nogle der hra arfaring inden for dette område når man skal ha en foretnings plan for et website?

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du skal være klar over at en forretningsplan ikke kun er plan for hvem der skal lave hvad og hvordan det skal ende med at blive. En veludført forretningsplan sørger for man kommer hele vejen rundt - dog uden at være udtømmende.

Der findes flere af disse forretningsplan skabeloner rundt omkring på nettet. De er rigtigt gode at have kigget igennem inden du selv begynder at skrive. Og husk: Jo mere du undersøger inden du starter portalen op, jo færre uforudsete ting vil der dukke op efterfølgende.

En forretningsplan lader/tilbyder dig tage stilling til mange forskellige ting. Nogle ting skal uddybes meget, andre kan undlades og nogen kan du sikkert ikke svare på før den dag portalen åbner. Husk at opdatere din forretningsplan løbende. Ved godt en hvis Hr. Thorborg mener man skal brænde den da det er selv arbejdet med at lave den der giver profit. men hvis du opdatere den løbende har du hele tiden et godt opslagsværk for hvordan du muligvis skal handle i en bestemt situation.

www.virk.dk - www.startgodt.dk - www.startvaekst.dk www.100svar.dk

Fra Ålborg
Tilmeldt 7. Jul 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen mange tak for dit svar, jeg vil lige kikke på de links du har sendt med i dette indlæg og læse nået mere om det, det med at updater den løbene havde jeg slet ikke tænkt på må jeg indrømme. :0)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)