Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

100 webshop i én med FÆLLES distribution

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Bevtoft
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Vi er i gang med at starte et nyt koncept op i Danmark, og åbner dørene op d. 1. april næste år.

Vores idé er, at skabe et stormagasin på nettet, hvor vi samler Danmarks 100 bedste specialbutikker, grossister og designere under ét, nemlig I DECIDE. Konceptet er altså et online varehus, hvor der både forhandles specialfremstillede unikaprodukter blandet med et udvalg af de populære og kendte mærker. Der kommer som sagt til at være 100 unikke leverandører i én stor samlet butik. Heri kan kunderne shoppe italiensk bestik fra Amager, håndlavede lys fra Blåvand og retrokopper fra Odense ét og samme sted. Sitet hedder www.DECIDE-DESIGN.com, og I kan allerede nu besøge siden. Den er dog lige nu et salgsvindue til mulige leverandører og selve shoppen kommer til at se anderledes ud.

Gennem DECIDE får leverandørerne, som forhandler, en unik onlineshop, fx som supplement til deres evt. fysiske butik. Driften af denne shop varetager vi 100 %. Det er altså meget nemt at deltage, risikofrit og for minimale omkostninger Vi har alle varerne samlet på et centralt lager. På den måde har vi alting, lige ved hånden og alt kommer ud ét sted fra. Bestiller man fx fra 4 forskellige butikker rundt i landet, er det kun ét sæt handelsbetingelser én gang fragtomkostninger og en butik forbrugeren skal skabe tillid og have kontakt med.

Send mig endelig en PM hvis I vil høre nærmere, eller ønsker materiale omkring konceptet tilsendt.

I kan også læse mere på www.decide-design.com

Eller lad mig høre hvad I synes om idéen

Med venlig hilsen

Mark Friis Jensen

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder super spændende - glæder mig til at se det i action ;)

Mvh.

Christoffer Frandsen

Min legeplads - http://stofs.dk
Blog & Web om alle mine projekter !

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

DECIDE:

I kan også læse mere på www.decide-design.com

Eller lad mig høre hvad I synes om idéen

Jeg har selv gået med en lignende ide, blot hvor jeg ville holde det til ét emne. Ideen er der helt sikkert muligheder i. Jeg er spændt på at se hvordan løsningen kommer til at fungerer - især hvis dem, der har lavet den hjemmeside du linker til også kommer til at stå for shoppen.

Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Jeg synes også det lyder meget spændende, og glæder mig til at se hvordan det kommer til at se ud Wink 

Fra Bevtoft
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres positive tilbagemeldinger. Mht. til webshoppens udfærdigelse, så er det dog et andet firma der står for den kommende webshop der åbner 1. april næste år. Men jeg kan godt love, at den bliver utrolig flot, stilfuld og lækker for kunderne at handle på (o:

Har I andre kommentarer eller spørgsmål, skriv endelig til mig.

Med venlig hilsen

Mark Friis Jensen

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej...

 

Jeg syns ideen lyder super god. Med det rigtige setup og den rigtige markedsføring kan dette nemt blive en sucess. Hvordan vil i gøre det så? Skal i have en procent del af hver salg?

 

Det eneste jeg lige kan sætte en finger på er navnet... Syns måske den ikke helt er sådan kort og nem nok.. www.decide-design.com Ahh?

Fra Bevtoft
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Det koster månedligt kun 499 kr. at være en del af konceptet. For dette får leverandørene så også en komplet salgskanal med lagerstyring, forsendelse, reklamation, markedsføring etc. Og som du selv nævner tager vi en procentdel af alt varesalg fra sitet.

Navnet er DECIDE, webadressen er dog www.DECIDE-DESIGN.com hvilket er ganske bevist og en del af vores strategi med henblik på fremtiden. Håber da folk vil kunne huske adressen, det vil de i hvert fald når de først har været inde på den én gang (o;

Med venlig hilsen

Mark Friis Jensen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)