Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IKEA = Service!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvor meget satte de lønnen op?

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er en sund stigning må man sige. De har nok slet ikke spekuleret i, al den positive PR og omtale som det førte med sig
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :
  Det er sku i orden service.
 
Det minder mig om da en harddisk røg sig en tur i en af vores nyindkøbte servere. Jeg ringede til vores leverandør og de sagde at jeg skulle ringe til producentens danske afdeling. Det gjorde jeg så og fik et RMA-nummer og at vide at der ville blive fremsendt en ny del, så vi skulle blot skifte den ud og sende den defekte retur.
 
En uges tid senere stod DHL så i døren med en hel ny server.... Han skulle blot have den gamle retur - med disk og det hele. Ikke noget med at kunden skal stå og bøvle med at skifte disken (på trods af at den altså sidder i en hotswap-dock) - man skifter simpelthen hele enheden. Hvordan de kan få det til at hænge sammen økonomisk aner jeg ikke - men som kunde er jeg da også ligeglad og blot glad
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Samme oplevelse har jeg hos Creative. Min datters MP3-spiller holdt op med at virke pga. en fejl v. jack-stikket. Der var ikke noget med "mon ikke hun selv er lidt skyld i det". Det var ren bytteleg - du får en ny og sender den gamle.

mvh Hans

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/26/2006 8:53:39 AM Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation

Samme oplevelse har jeg hos Creative. Min datters MP3-spiller holdt op med at virke pga. en fejl v. jack-stikket. Der var ikke noget med ''mon ikke hun selv er lidt skyld i det''. Det var ren bytteleg - du får en ny og sender den gamle.

mvh Hans

Creative kører altid "swaphandling" dvs. at det er kun de rigtigt dyre ting man forsøger at reparere. De fleste producenter bruger denne strategi for varer der er mindre end 6 mdr gamle f.eks HP og Logitech.
Hvis varen er ældre end 6 mdr. og men ikke 2 år, ombytter de fleste producenter stadig uden de store spørgsmål, hvis varen har en udsalgspris på under 1000,-
(Vær opmærksom på at der er helt specielle regler for vare købt med abonnement)
 
Jeg kan ikke fortælle om alle producenterne her, da det tager en ny mand i f.eks Elgiganten mindst et år før han er 100% inde i dette, og så bliver reglerne hele tiden justeret, så jeg tror ikke der er nogen der kan det 100%
 
(Undertegnede er tidligere lager- og serviceleder i i Elgiganten, så har i et spørgsmål til hvad i skal gøre med jeres defekte elektronikprodukt må i gerne sende en mail, så skal jeg se om jeg kan hjælpe.) 
Side 2 ud af 2 (16 indlæg)