|
1/3del... det er faktisk ikke helt skidt
(Afhænger selvf. af udgangspunktet)
|
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
1/3del... det er faktisk ikke helt skidt De fik 15.000 før, men steg så til 20.000kr/mrd:
|
Det er sku i orden service.
Det minder mig om da en harddisk røg sig en tur i en af vores nyindkøbte servere. Jeg ringede til vores leverandør og de sagde at jeg skulle ringe til producentens danske afdeling. Det gjorde jeg så og fik et RMA-nummer og at vide at der ville blive fremsendt en ny del, så vi skulle blot skifte den ud og sende den defekte retur.
En uges tid senere stod DHL så i døren med en hel ny server.... Han skulle blot have den gamle retur - med disk og det hele. Ikke noget med at kunden skal stå og bøvle med at skifte disken (på trods af at den altså sidder i en hotswap-dock) - man skifter simpelthen hele enheden. Hvordan de kan få det til at hænge sammen økonomisk aner jeg ikke - men som kunde er jeg da også ligeglad og blot glad
/Jesper
www.MediaMouse.dk - alt i grafisk kreation & produktion jesper snabelA mediamouse.dk |
Samme oplevelse har jeg hos Creative. Min datters MP3-spiller holdt op med at virke pga. en fejl v. jack-stikket. Der var ikke noget med "mon ikke hun selv er lidt skyld i det". Det var ren bytteleg - du får en ny og sender den gamle. mvh Hans |
Creative kører altid "swaphandling" dvs. at det er kun de rigtigt dyre ting man forsøger at reparere. De fleste producenter bruger denne strategi for varer der er mindre end 6 mdr gamle f.eks HP og Logitech.
Hvis varen er ældre end 6 mdr. og men ikke 2 år, ombytter de fleste producenter stadig uden de store spørgsmål, hvis varen har en udsalgspris på under 1000,-
(Vær opmærksom på at der er helt specielle regler for vare købt med abonnement)
Jeg kan ikke fortælle om alle producenterne her, da det tager en ny mand i f.eks Elgiganten mindst et år før han er 100% inde i dette, og så bliver reglerne hele tiden justeret, så jeg tror ikke der er nogen der kan det 100%
(Undertegnede er tidligere lager- og serviceleder i i Elgiganten, så har i et spørgsmål til hvad i skal gøre med jeres defekte elektronikprodukt må i gerne sende en mail, så skal jeg se om jeg kan hjælpe.) |