Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.puresolution.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 196
Fra  Pure Solution Aps Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er,

Det vil være fantastisk hvis i ville give mig lidt feedback på min hjemmeside.

Den er faktisk kørende, mangler kun Dankort betalingen.

 

Tak

 

 

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bedømmer tit en webshop på førstehåndsindtryk. Jeg må indrømme at jeg sad og kiggede i ca. 20 sekunder (jeg er meget visuel) før jeg fandt ud af hvad du solgte.

Jeg ville ha' lavet topdelen anderledes - evt. med flash - og skrevet nogle slagord, hvis jeg ikke kunne finde billeder - så folk ved hvad det er de kigger på.

Ellers så får du bare 50-70% som forlader din side igen inden der er gået 2 sekunder. Folk skal helt imponeres lidt ved første blik - eller fanges - og det syntes jeg godt du kan gøre bedre.

Håber ikke det er for hård kritik - men at du forstår hvad jeg mener.

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Det er en fin idé i har der - og det ser ud til at være nogle gode produkter i sælger... Selvom jeg ikke er ekspert på området :-)

Men der er nogle ting, som jeg synes i kan gøre bedre på jeres netbutik:

1. Generelt bør teksten være større - den er lidt besværlig at læse lige nu.

2. Produkterne bør være mere i fokus!
Lige nu ser jeg en lang tekst som det første, når jeg går ind under en kategori. Hvorfor? Det er ikke umiddelbart en tekst, som vil få mig til at købe jeres produkter - teksten informerer, om hvad jeres produkter kan gøre for mig - og efterfølgende skal "videre" ned i en underkategori. Men - jeg er jo allerede i jeres butik, så jeg er sikkert indstillet på at gøre en handel, og vil bare gerne se, hvad i kan tilbyde mig.

Jeg ville vælge at få produkterne frem - så jeg lynhurtigt kan se, om i har noget der kunne interessere mig. I dette tilfælde skal jeg jo betale jer for jeres "service", og jeg forventer, at den er "tip-top".

Hvis nu jeg gerne vil læse mere om, hvad en specifik type produkter kan hjælpe mig med - er jeg også indstillet på, at "lede" lidt efter teksten. Nu er det jo jer, der tilbyder mig en gratis "service" - information, om hvad jeg kan bruge et affaldssystem til (el.lign.). I det her tilfælde er jeg langt mere tålmodig.

 

Giver det mening?

 

Mvh.
Mads Felskov Agersten

www.nfdesign.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 196
Fra  Pure Solution Aps Skrevet kl. 07:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank,

 

Tusind tak for dine gode råd. Det er godt at høre noget kritik fra en udefrakommende.

Jeg vil overveje hvad der skal gøres på forsiden for at folk ikke forlader den igen.

Kunne en mulighed være små billeder på forsiden som folk kan klikke på ??

 

MVh.

 

Martin

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 196
Fra  Pure Solution Aps Skrevet kl. 07:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Tak for din feedback.

Mange tak, synes også selv produkterne er gode :-)

Jeg vil også gerne have produkterne lidt mere i fokus. Du har ret i at teksten nok skal skæres ned på et minimum. Jeg vil uden tvivl tage dette til efterretning og rette nogle ting til så den bliver lidt mere overskuelig.

Tak for hjælpen.

 

MVh.

 

Martin

 

 

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 

Dine produkter går "rent ind", smart design til udendørs askebægre. Genialt i stedet for de ulækre sandkrukker. Jeg kan generelt godt lide din webshop og har kun et enkelt forslag til forbedring:

- Siden virker ikke helt optimalt i Firefox. Lidt tekst forsvinder under nyhedsbrevet, hvor der kun står "skriv e-mail adresse h". I Internet explorer er teksten OK her. Jeg kan ikke umiddelbart se, at der er andre problemer end dette.

 

Held og lykke med din webshop.

 

Hilsen

Anne

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 196
Fra  Pure Solution Aps Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne,

 

Tusind tak for din feedback.

 

Jeg vil rette det til så det også spiller 100 % i FireFox.

 

Tak for hjælpen.

 

MVh.

Martin

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)