Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fælles markedsføringsplatform med eget cvr,nr,

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Virum
Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

hej med jer

Jeg er igang med opstart af en lille virksomhedfreelance basis.

Jeg har oprettet en site som skal profilere mine og andre parters kvalifikationer og support.

På forsiden profilerer vi os fælles og vi laver fælles marekdsføringstiltag. Jeg ønsker at kunne tilkoble flere freelancere til den platform/site som vil eksistere under navnet we freelance - dog skal hver part have eget cvr.nr. således at vi har hver vores administration og økonomi og som sådan har vi hver vores "virksomhed". de

Det kan sammenlignes med at jeg ejer et kontorfællesskab hvor jeg lejer lokaler ud til andre personer med deres egne virksomheder.

Finten er dog at vi ønsker at markedsføre os på den fælles site men hvordan skal vi lige gøre det i praksis ift. eksempelvis:

-telefonisk vil min partner sige We freelance til kunderne

- paperline - dvs brevpapir, mv vil være med we freelance men selvfølgelig skal der stå den anden parts navn, cvr.nr. samt adresse på fakturaen.

Hænger det sammen??

Håber faktisk at I før har stødt ind denne problematik før;-)

ha en god aften

Nicole

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicole

Nicole Skriver:
Jeg er igang med opstart af en lille virksomhed på freelance basis.

Godt for dig og tillykke! Stil konkrete og direkte spørgsmål på Amino, så får du masser af svar :-)

Nicole Skriver:
Jeg har oprettet en site som skal profilere mine og andre parters kvalifikationer og support.

[...]

Hænger det sammen??

Aner det ikke. Hvis jeg holder mig til kontorfællesskab-analogien vil du lave en hjemmeside hvor hver freelancer/partner har sine egne sider. Spørgsmålet er, om du ønsker dette juridisk eller administrativt.

Juridisk skal/kan der være (kun) en person/selskab der ejer siden, som i dette tilfælde jo nok vil være noget der hedder we-freelande eller det vil være dig personligt.

Administrativt er der masser af muligheder for at du kan give andre (dine freelancere/partnere) muligheder for at administrere "deres" del af siden så en masse freelancere vedligeholder oplysninger om sig selv. Med administrativt mener jeg enten sider så som eksempelvis wefreelancer.dk/partner1, wefreelancer.dk/partner2 osv..

Skriv noget mere konkret, så er vi mange der kan hjælpe.

Nicole Skriver:
Håber faktisk at I før har stødt ind denne problematik før;-)

Det ved vi ikke endnu :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)