Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor til udarbejdelse af driftsbudget mm.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg er på jagt efter en revisor som kan udarbejde Drifts-, status- og likviditetsbudget for mig, hvor jeg selvfølgelig selv kommer med en del af informationerne - men jeg kender ikke noget til hvad den slags koster og ville derfor hører om nogle amino borgere kunne fortælle mig lidt om priserne?
 
 
Hvis der evt. er nogen som kan anbefale kan anbefale en god revisor (gerne på sjælland) er de meget velkommende.
 
 
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten.

 
Jamen jeg kender da en god revisor på Sjælland (mig selv sagde hunden). Nå spøg til side. Jeg har egen virksomehed som statsautoriseret revisor og er netop flyttet til Sjælland.
 
Prisen afhænger af hvor mange tal og øvrige oplysninger, der skal indarbejdes i budgettet, dvs. detaljeringsgraden, omfanget af den verbale beskrivelse af budgetforudsætninger sam ikke følsomhedsanalyser.
 
Jeg vil gerne give dig et godt tilbud, og da jeg pt. har ledig kapacitet som jeg gerne vil have udnyttet er jeg sikker på, at du ikke kan få et bedre og billigere tilbud andre steder.
 
Hvis du er interesseret er du velkommen til at sende mig en mail på ikjeldsen@ofir.dk. Det vil være en fornøjelse at hjælpe dig i gang.
 
Venlig hilsen
 
 
 
 
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)