Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til IT virksomhed i vækst

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gennem en længere periode arbejdet på 2 fronter og tiden er nu kommet til, at jeg søger en partner til min IT-Virksomhed. 

Virksomheden har en pæn mængde eksisterende kunder, som genkøber vores produkter. Derudover har vi servere og systemer på plads og mange produkter. Vi er et webbrueau som leverer eShops, CMS, CRM, programmering, design og Google markedsføring.
 
Jeg søger en partner der vil overtage 50% af virksomheden for et rimligt beløb, og derefter arbejde videre i ledelsen, sammen med mig, så vi kan banke virksomheden de næste skridt.  Jeg vil arbejde noget der ligner 37 timer om ugen i virksomheden fordelt på ca. 4 timer i dag timerne og reste fordelt på aften og weekend. Du skal derfor være ansigtet udadtil "direktøren" om man vil.
 
Virksomheden har 1 fastansat, som har styr på de mange facetter og arbejder med projekter og design, samt kunde salg og support. Derudover er der en freelance sælger, 2 freelance programmører og 2 freelance medarbejdere inden for marketing  og andre opgaver, samt en bogholder på freelance.  Dette er udover mig og en eventuelt partner.
 
Vi arbejder via IP telefoni - eget anlæg - og du behøver derfor ikke være placeret et spicielt sted i landet.
Du ska være  :
- Ildsjæl der vil arbejde hårdt for at nå vores fælles mål
- God til detaljer og gerne administrativ stærk
- Interesseret i et langt sejt træk hvor grænserne ikke trækkes i Danmark
 
Du skal forvente at kunne stille med en kapital til køb af 50%, men for mig er en god partner vigtigere end kapital her og nu. Virksomheden giver overskud, og vi kan - hvis du er den rette - sagtens aftale os ud af den del. Læs: hvis kemien passer, så kan vi aftale et beløb og betalingsordning.
 
Jeg er teknisk stærk, har supersælger evner, og er god til at planlægge og gennemføre disse planer.  Men jeg er ikke skide god til at trække det hele alene, hvis vi skal op i størrelse, derfor skal jeg have en partner.
 
Skriv en mail til mig hvis du er interesseret i dette.  
Tilmeldt 30. Apr 06
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Lyder umiddelbart meget interssant.
Dit selskab Togi Data ApS ser ikke ud til at være registreret nogen steder.
Kan ikke finde det hverken i CVR registret eller på KRAK.
Eller det er måske ikke det selskab der er tale om?
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. Apr 06
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for tippet!
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)