Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til streetwear butik..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kan nogen fede navne som evt en streetwear butik kunne hedde???

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke lige fyrre navnet af, uden at høre nærmere om firmaet, værdier, baggrund m.v.

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med logo, visuel idenitet, hjemmeside m.v., så tag endelig fat i mig.

Mvh
Brian 

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle i cykel communitiet har et arrangement de kalder "StreetBeat". Det synes jeg selv er et meget fedt navn. Nu vil det selvfølgelig være ren plagiat hvis du brugte det som firmanavn, men som inspiration virker det fint.

 

Håber du kommer på noget :)

Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

det er vigtig at domainet er frit.

Hvad med et navn der assorieres lidt med de produkter du skal sælge, evt. skatestore. Eller noget med et eller andet specifikt produkt du sælger. Hvis jeg skulle finde navn til en musike butik ville jeg vælge noget som (guitar) "Plekter"

Hvad med "Hoodies", Crews, Crewneck eller ligende

"Tank Top" ville være et navn folk husker... lidt sjovt

Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen mærker der bliver solgt er bullrot, karl kani , organized crime , better booties , pitbull og sådan noget.. og vi mangler et navn der både kan bruges til butik og webshop, som gerne skulle åbne inden for dette år

Fra 9000 Aalborg
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mulle007, Tak for dit indlæg.

Vi har et rigtig godt navn liggende, som vi ikke skal bruge.. og jeg vil endda sige at det nok er et af de bedste navne man kan have indenfor denne genre du gerne vil i gang med her.

Men du er velkommen til at smide mig en mail på mb@mbc-design.dk og så kan vi tage en dialog omkring det.

Jeg ved ikke om du har kontakt til diverse grossister og lign. ellers kan jeg også hjælpe dig med det.. da vi har kontakt til nogle rigtig gode nogle.

Som sagt, du er meget velkommen til at smide mig en mail og så skal jeg nok guide dig igennem diverse ting..

Fortsat rigtig god dag..

MBC-Design Reklame / Webbureau - Klokkestøbergade 17 - 9000 Aalborg - CVR. 27387284 - Tlf. 50525218 - info@mbc-design.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)