Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I tvivl om firma navn

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er ved at starte op for mig selv og har valgt at kalde firmaet for M-tek Isolering,

men er lidt i tvivl om hvorhvidt det er godt nok. Og om det virker forvirende

Så hvis i ville skrive hvad i synes om det og hvad i tænker når i ser navnet, og om det overhovde gir nogen mening.

Det skal måske lige siges at mit arb består af isolering af varmerør, kølerør, ventilation og den slags

På forhånd tak.

Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, det jeg har fået lært igennem tiderne, af andre, er at man skal undgå bindestreg m.v. i firmanavne, ud i et med navnet, så som : mtek.dk og så måske have et slogan ect., hvor isolering indgår som en del af dit firma logo.

Hilsen,

Claus

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får den ide, at du udfører arbejde indenfor isolering. Jeg ved ikke, hvad M-tek står (og kender ikke rigtig din branche) men bruges der ofte mange specialbetegnelsere og forkortelser kan det give et problem, hvis dine kunder tror, at det er noget specielt og derfor ikke kontakter dig.

I relation til det Claus skriver kan det være praktisk ikke at bruge bindestreg i navnet, hvis dine kunder skal finde dig på nettet. Ellers vil jeg ikke mene, at det er et problem. Du kan eventuelt bruge 2 forskellige markante farver til M og til tek og så samle navnet uden bindestreg.

Hilsen Jakob

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)