Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvis du gider, vil jeg gerne lige høre din mening for anden gang

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er anden gang jeg beder om lidt feedback på www.men-zone.dk

Har lavet lidt ændringer siden sidst, men butikken kører langt over forventet efter 4 mdr......så tør ikke lige lave de store ændringer.

især har jeg modtaget meget kritik for den sorte farve, men syntes selv den er flot og anderledes fra andre shops....finder da selv andre som køre med den sorte farve.....så helt tosset kan det da ikke være......er også selv tilhænger af enkeltheden i den, hvad siger i.

Har du tid, modtager jeg gerne ris eller ros.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

oliver0101:
især har jeg modtaget meget kritik for den sorte farve, men syntes selv den er flot og anderledes fra andre shops

Hvad skulle der være galt i det ? Cool

Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det ved jeg ikke.....men flere siger det skal være lyse farver (Som alle de andre)

Syntes selv det er fedt og maskulint til herresmykker.

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

To hurtige:

Synes godt logoet kan blive bedre. Den ser lidt amatør og billig ud.

Jeg synes det er ok, at siden er mørk, men produkterne vil være lidt rarere at se på hvis baggrunden var lysfarvet.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Toplækker side. Billederne er jo i god kvalitet, så det synes jeg ikke betyder noget. Logoet...........tja...... jeg er enig i at det er lidt billigt, men siden er sgu cool. Held og lykke med den ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver.

 

Normalt bryder jeg mig ikke særligt om sort som baggrundsfarve på en side, først og fremmest, fordi skriften oftest er svær at læse, og for det andet, fordi jeg mest er til lyse farver.

Men lige netop din side overbeviser mig om, at det kan lade sig gøre alligevel. Rent æstetisk synes jeg, det hele fungerer i farverne, smukt, enkelt, maskulint og overskueligt.

Skriften er dejligt tydelig, så den sorte baggrund nærmest fremhæver i stedet for at utydeliggøre. Flot resultat. Til lykke med det hele!

 

Hilsen

Anne

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv en meget mørk baggrund kombineret med sorte tekst-/produktbokse og synes at det fungerer godt til præsentation af produkter som smykker, ure og andre varer med metal/glas/sten etc.

Hvidt kunne også fungere, men så skal designet laves over hvid som et tema og ikke bare hvid som en "tom" baggrund. Håber det hav mening Smile

Venlig hilsen
Ole

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Oliver, jeg har sendt dig en PM

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Har også sendt til dig.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

har ikke fået noget ...?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)