Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fortoldning af bærbare / konsoller?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej:)

 

Jeg står og skal til at importere nogle bærbare computere (især apple) og nogle konsoller (især playstation 3). Er der nogle her der kender fortoldningen på disse? Jeg synes ikke jeg kan finde det på skat.dk. Lige som et sidespørgsmål også: Der er ikke noget der forhindrer mig i at importere disse varer er der? Jeg mener det er vel fuldt ud lovligt?

 

Jonas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jo..er det vel.

Er det toldsatsen du tænker på?

Prøv evt. at spørge en speditør.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjerrebm:

Der er ikke noget der forhindrer mig i at importere disse varer er der? Jeg mener det er vel fuldt ud lovligt?

 

Importere du vare fra Ikke EU lande skal du nok ikke regne med at det er lovligt. Udover importen er der jo hele problematikken omkring kopi vare, hvordan vil du sikre dig at det ikke er kopier ?

Mvh

Ravn

 

Fra Holstebro
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da så enkelt... Han skal slet ikke gøre det, for det er ikke lovligt, hvis det kommer fra et ikke EU land. :) Der er da danske distributører på begge produkter. Jeg er ikke et sekund i tvivlom at de vil komme efter ham med bål og brand...

"Det kan ikke gå værre end galt..."

Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svarene. Hvem kan jeg kontakte for at finde ud af hvad der er lovligt og ulovligt at importere?

 

Hilsen Jonas

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjerrebm:

tak for svarene. Hvem kan jeg kontakte for at finde ud af hvad der er lovligt og ulovligt at importere?

 

Hilsen Jonas

En Advokat vil være et godt bud.  http://www.zaccoadvokater.dk  

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)