Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis it-sikkerhedsanalyser af servere og websider

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Goddag,

Mit navn er Michael Mortensen, jeg er direktør for et ungt it-sikkerhedsfirma ved navn Zepcom. Vi tilbyder at udføre gratis grundlæggende sikkerhedsanalyser af websider og servere, hvor vi arbejder som hackere og finder de samme huller de ville have gjort, dog uden at skade selve systemet.
Desuden tilbyder vi også dybdegående sikkerhedsanalyser til dem der kræver lidt mere af sikkerheden. I denne analyseform går vi mere i dybden, hvilket også gør, at analysen varer 2-3 dage. I modsætning til den grundlæggende sikkerhedsanalyse er den dybdegående desværre ikke gratis, det skyldes at vi skal er nød til, at tjene nok ind til at overleve og den dybdegående tager bare så lang tid, at vi ikke kan retfærdiggøre at gøre den gratis. Prisen afhænger af systemets kompleksitet og størrelse, men vejledende priser kan ses her:
https://www.zepcom.dk/securityanalysis.php

Et endeligt tilbud vil dog altid blive givet inden en analyse påbegyndes.

Amitech Danmark A/S har tidligere fået udført 2 dybdegående sikkerhedsanalyser af Zepcom og har i den sammenhæng skrevet en meget rosende referencetekst, som kan læses her:
https://www.zepcom.dk/reference.php

Såfremt I ønsker en sikkerhedsanalyse kan I kontakte os via. min profil her eller skrive til: securityanalysis@zepcom.dk



Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 
Hvis I også laver gratis grundlæggende sikkerhedsanalyse af firewalls kunne det da være interessant.
 
mvh
Henrik Meyer
Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Det gør vi jo så også i den forstand, at vi forsøger os med diverse angreb (på ikke-skadelig vis) mod kundens system og derved tester alle værn han/hun måtte have sat op.. heriblandt firewallen.
Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :
I anledning af direktørens fødselsdag, har vi valgt at smide 20% rabat på alle analyser. Så hvis I gerne vil have sikret Jeres webside, server eller system generelt, så er det nu!
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)