ja, deres kundeservice er ualmindelig dårlig hos Telia!
Har både telia stofanet og 2 mobiler hos dem, privat, og har bl.a. haft følgende dårlige oplevelse;
Min datter havde lige fået abbonnement og i juni kom den første regning - den lød på 600 kr!! Det var jeg helt sikker på, hun ikke havde ringet for, så jeg tænkte, jeg ville ringe til kundeservice næste dag. Men næste dag i posten kom der en kreditnota på 300 kr - fint tænkte jeg - de har selv opdaget fejlen.
Så da jeg skulle betale regningen indbetalte jeg selvfølgelig 300 kr - for jeg trak jo bare kreditnotaen fra fakturaen, som man normalt ville gøre.
Da vi så var på sommerferie i Tunesien, fik min datter en sms hvor der stod "de har ikke betalt deres regning - betal inden x antal dage eller tlf bliver lukket". Vi kunne jo ikke rigtig gøre noget fra tunesien, så ventede til jeg kom hjem. Her lå en fin påmindelse + rykker med gebyrer fra telia - på de 300 kr. jeg havde fratrukket i difference.
Så jeg ringer selvøfølgelig til dem og siger, at der må være sket en fejl - men får afvide, at det er absolut ingen fejl.
Jeg skal betale de 600 kr som regningen lød på og så vil beløbet blive trukket fra de næste regninger..
Jeg prøver at forklare den lille pige i den anden ende, at selvfølgelig skal jeg hverken betale et beløb, jeg ikke skylder dem, eller rykkergebyr for et beløb jeg ikke skylder dem.. og da min datter normalt ringer for ca 100 kr i måneden, vil det kunne tage 3 måneder før jeg får mine penge tilbage igen.
Men hun er ikke til at hugge eller stikke i - Sådan er deres procedure og jeg har da virkelig et problem, hvis jeg ikke kan betale mine regninger!
Den lille pige forstår tydeligvis ikke betydningen af ordet kreditnota som jeg må forklare hende og til sidst, skærer jeg ud i pap for hende - hvis jeg nu sender en regning til hende på 300 som hun ikke skylder mig - skal hun så også betale og så kan jeg betale tilbage over 3 måneder?
Det kan hun godt se det uretfærdige i, så hun siger ok til at slette gebyret og det vil fremgå af næste regning.
Næste regning kommer i starten af august - med ekstra rykkergebyr på!
jeg må igennem hele møllen en gang til, denne gang med en anden mindre forstående lille pige som heller ikke ved hvad en kreditnota er..
Og her er jeg så strandet.. Øv, øv øv!!
Så snart min datters abbonement er udløbet finder vi et andet selskab!
Jeg nægter simpelthen at indbetale dem penge jeg ikke skylder, selv om det er et lille beløb!
Og jeg vil absolut ikke betale gebyr for at have undladt at betale dem penge jeg ikke skylder dem!
Så nu er jeg spændt på at se den næste regning.. de får ikke en øre mere end jeg skylder!
PS undskyld jeg lige stjal din tråd der.. skulle have luft :-)