Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skræddersyet jakkesæt til 600/800 kr?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet at lade folk måle sig selv? eller bliver det for upræcist, ved at ellos mm. gør den slags. (ved godt der er nogle helt andre varer)

Men måske det kan lade sig gøre med en ordentlig vejledning (videoinsturktioner mm. . ?

For ellers er det nemmeste nok at have "kontotid" i en eller to storbyer på faste tider

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad jeg også har tænkt på er evt at få nogle freelance konsulenter, ligesom tupperware parties eller lignende, som så har deres eget område hvor de sørger for opmåling, salgsmøder etc.

og tak for de pæne ord i tråden :)

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

nej, jeg har faktisk ikke prøvet at lade folk måle sig selv, kunne godt være man skulle lave et forsøg med det.

ja, en god ide med nogle videoinstruktioner og lignende så man præcis ved hvor man skal måle og hvordan.

 

Tilmeldt 7. Mar 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man får lavet et skræddersyet jakkesæt, så er det normalt at man afprøver jakkesættet 1-2 gange før det kan siges at være færdigt. Der kan være brug for småjusteringer selv hvis målene er foretaget af en professionel. Har du tænkt dette ind i din idé?

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

nej, altså, selvfølgelig får man den mere service ved at købe et skræddersyet jakkesæt ved fx en skrædder i danmark, men så er vi også oppe i en helt anden prisklasse, over 10.000 oftests.

Hvis man fx skulle sende sættet tilbage 1-2 gange til skrædderen vil det koste mere i transport end sættet koster.
Og hvis man skulle benytte sig af en dansk skrædder ville hans løn koste mere end sættet.
Selvfølgelig vil ting blive syet om hvis de er fuldstændig forkerte, men småjusteringer tror jeg bliver meget svært at få med ind i konceptet.

Dette får du normalt heller ikke hvis du bestiller et skræddersyet jakkesæt over internettet og dette laves i østen et sted.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

hej hvis du har aftalen i hus og alt er klart, så ville jeg da lave nogle aminoer prøver det af Big Smile

 

og ja at køre det istil med Tupperware, ville være oplagt!

 

Det er jo værd at huske at folk ved anden bestilling vil kunne klare det med en mail (med mindre de har ændret størrelse)

 

Jeg kan huske noget om at der var en shopinshop i magasin der lavede sko i Polen, hvor man kom ind i butikken og fik taget mål af foden via en computer, hvorefter de emailede filen til polen sammen med bestilling. Næste gang kunne man bare logge på en webshop og vælge en model.

Jeg fik desværre ikke afprøvet det Sad men ville gøre det hvis jeg fik chancen igen!

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg mangler lige de sidste detaljer før det hele er på plads - men så snart de er på plads så skal jeg nok skrive herinde efter "forsøgspersoner" Smile

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Super!

vi venter i spænding, har du kun jakkesæt, eller også skjorter mm. ?

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

lige nu og her bliver det kun jakkesæt.

Den leverandør jeg forhandler med her og nu laver kun jakkesæt og jeg vil helst ikke begynde at forhandle med flere leverandører på en gang, vil sikre mig alt er i orden før jeg begynder at udvide :)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)