Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogen der kender til et sted hvor man kan få lavet et godt og billigt logo.

Læste i Martins bog at der findes hjemmesider hvor man kan ligge en bestilling ud og så få flere forslag tilbage og derefter betale for det man bedst kan lide til rimelig pris. Er der nogen der kender til det?

Mvh
kmsp 

Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 03:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære kmsp,

I første paragraf beder du om et logo der er godt og billigt, i anden paragraf om et til en rimelig pris... så jeg er naturligvis lidt forvirret.

Jeg er sikker på at du kan finde enkelte der kan lave det godt og billigt, og er det den vej du vælger at gå, vil jeg håbe for dig at du tilfældigvis rammer rigtigt første gang, ellers ender du jo selvsagt med at have en håndfuld dårlige logoer, der sammenlagt endte med at blive rimeligt dyre... eller måske mere sandsynligt, blot ender med et dårligt logo, der ikke kostede alverden.

Skulle du vælge et logo til en rimelig pris, så er vi på den anden side, rigtigt mange reklamebureauer der kan hjælpe dig med at ramme rigtigt første gang, og de fleste af os vil sende dig så mange forslag som opgaven måtte kræve, med en løsning der passer til dit budget.

Skulle du vælge at prisen skal være rimelig for begge parter, står jeg naturligvis klar til en ganske uforpligtende snak om opgaven - anytime.

Stor hilsen,
Søren

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kmsp

Husk at et logo er ikke “bare” dit firmanavn opsat i en pæn skrift og farve. Logo’et medvirker til at skabe et ansigt til din virksomhed. Når man ser det – tænker man: Det er selvfølgelig sådan det skal se ud.

Uanset om dit firmalogo skal virke “smart” eller “lige ud ad landevejen”, så udgør det en vigtig del af din identitet.

Det kan vi sagtens hjælpe dig med! Vi ved hvad vi laver, hos os får du et professionelt udviklet logo i top kvalitet - og endda til rimelige penge. Check vores hjemmeside www.zuccez.dk - under referencer : )

MVH
Ann

Fra Århus
Tilmeldt 25. May 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Med en søgning på google "logo cheap" kommer thelogocompany.net frem som det første. I deres portefølje er der efter min mening en del flotte logoer. Om det så er personer bag, som reelt ved noget om rigtig farvesætning osv. for at få kunder ved jeg ikke. Det er selvfølgelig også kun <1000 kr. så vildt meget kan man ikke forvente.

 

MVH

Med venlig hilsen, Lasse Espeholt
track-trace.dk - Track & trace via e-mail (Gratis)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)