Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorlokaler/fællesskab?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 02:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Efter at have haft kontor hjemme i nogle år bliver jeg nu nødt til at have lokale(r) "ude i byen". Det jeg selv søger er et lokale i Københavnsområdet - helst ikke mere end 8-10km fra city, men kan fraviges. Imidlertid har jeg en fornemmelse af, at mange udbydere af kontorfælleskaber/kontorhoteller tager ganske høje m2 priser.  Selvfølgelig OK, hvis der følger diverse services med, men det har jeg ikke rigtig brug for. Søger "bare" 25-30m2 hvor jeg selv kan sætte et skrivebord og en reol op, selv kan bestille en telefon/internetforbindelse og er der så et toilet og en kaffemaskine, ja så er jeg kørende...

Findes der mon ikke nogen "derude" ligesom jeg, der ikke ønsker at betale et par tusinde ekstra hver måned for faciliteter som vi ikke rigtig har brug for?

Min ide er at finde sammen med 2-3-4 andre der har behov for noget kontorplads med relativt begrænsede ekstra faciliteter.. Har vi et behov for nogle services, definerer vi dem selv og finder en løsning på baggrund heraf!

Som sagt - ideelt er vi nogle få stykker som på forhånd definerer nogenlunde hvad vi har brug for og så finder vi såmænd nok nogle m2 der passer os!?

Tror på at vi hver især kan spare en tusse eller to om måneden på den måde - DET er da værd at tage med!

Min egen virksomhed er "Erhvervsservice", dvs administration/bogføring/regnskab etc for andre virksomheder, men jeg deler gerne toilet og køkken med alt fra alternative healere til IT-udviklere, forfattere, web-designere, whatever...

Hvis du vil med på "Kontorfællesskab Light" - kontakt mig på mp@bogholderi.com, eller på +45 40 82 50 66.

Jeg har faktisk nogle lokaler i kikkerten (Søborg),  men vil ikke kontakte udlejer før jeg har mindst to "partnere" med på vognen.

 

 

Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej martin,

 

Jeg tror jeg har det du søger, jeg har en ejendom i bagsværd, men helt ny renoverede lokaler, de koster ca. 3.200/måned. Dette er et kontofælleskab uden en masse ekstra.

 

Du kan se mere på www.lundqvistejendomme.dk

 

med venlig hilsen

 

Carsten Lundqvist.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)